Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Posty: 159
Ostrzeżenia: 2/5

Kurcze na poczte to dlugo sie laduje, zagladnij na mojego chomika http://chomikuj.pl/fyfkaaa/Chodakowska

hasło : szalonymol

Trochę późno ale się dołączam! Zaczynam z Ewą od jutra ;)

zweryfikowana
Posty: 334
Ostrzeżenia: 1/5

ja cwiczyłam od 1.07 skalpel 5x w tyg. bez diety i efekty takie sobie, teraz zaczęłam mel b- posladki, nogi i brzuch, daje wycisk i mam nadzieję, że do konca wakacji zacznę już zauważać różnicę ;)

Witam was :) ćwiczę z Chodakowską już od prawie 4 miesięcy ( 6.09.13 bedzie 4 miesiące) wiele razy zaczynałam ale nigdy nie ćwiczyłam dłużej niż 1-2tyg. Kupiłam książke Chodakowskiej i postanowiłam że dam radę te 30dni i dałam , w sumie cwiczyłam 2 miesiące z jej ksiażką , 3 miesiąc postanowiłam ćwiczyć samego killera ale po 15dniach ćwiczenia dzień w dzień tego samego postanowiłam pomieszać trochę treningi : turbo , killer lub melb z fittapy cardio (mel b ramiona + abs + pośladki + 20 min cardio z fitappy ) mieszałam ćwiczenia, od 5 dni znowu ćwiczę z ksiażką bo fajnie mięśnie sie zarysowywyują po tych ćwiczeniach. dodam że i w killerze i turbo ćwiczenia są te same jak w ksiażce tylko tempo szybsze. w ciągu tych 3ech miesięcy zgubiłam 50cm (głównie chodziło o brzuch)a nie byłam specjalnie wielka (waga 67kg) teraz mam 62kg i -50cm , czuje się o wiele lepiej!! zaczęcam was do ćwiczeń i aktywności fizycznej nie tylko z Chodakowską ale ogólnie bo to zdrowe:) ja jem normalnie a nie tyję , czasem fast food się zje , jakies imprezy gdzie ciasta i ciasteczka kuszą aż skusza a nie ruszyła do góry waga nawet o gram. pozdrawiam

Do fyfulek, gdybyś mogła mi wysłac na meila skalpel 2 będe wdzięczna;)
****@**** (dla własnego dobra nie podawaj emaili na forum. Administracja)
dziekuje;)