Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Dziewczyny pomóżcie. Poledżcie mi jakieś skuteczne ćwiczenia na ramiona i przedramiona. Chcę je wyszczuplić a nie umięśnić. Potrzebuję ćwiczeń które szybko przyniosą efekt :-)bo muszę kupić sukienkę na wesele a wszystkie jakie mi się podobają mają odkryte ramiona ;/ Z góry dzięki za pomoc



Nie wiem jak wyszczuplic,umięsnic to owszem hantle i heya

MASZ SZCZUPŁE RAMIONA.

Snuff nie wiem wydaje mi się że są spore może dlatego że kiedyś miałam szczuplejsze

znalazłam w necie ćwiczenia wklejam może się komuś przydadzą , są one na wyszczuplenie a nie na umięśnienie :)

---------------------------

Harmonogramzły/b] ćwiczenia te należy wykonywać 3 dni w tygodniu z przerwami co drugi dzień. Po 10 dniach ćwiczeń widać pierwsze efekty. Przez te 10 dni każde z ćwiczeń powtarza się po 10 razy. Przez kolejne 10 dni ćwiczenia powtarzamy 15 razy, potem kolejne 10 dni 20 razy... Ogólnie powinniśmy ćwiczyć 60 dni po każdych 10 zwiększać ilość powtórzeń o 5. Ciężarki wykorzystywane w ćwiczeniach powinny ważyć 2kg.

Ćwiczenia wyszczuplające ramionazły/b]


Podnoszenie ciężarków - stajemy wyprostowani, ręce z ciężarkami opuszczamy swobodnie w odległości 10 cm od ciała. Teraz zginamy ręce w łokciach i przyciągamy ciężarki do barków obiema rękami jednocześnie.
Podnoszenie ciężarków z wymachami - stajemy wyprostowani, ręce znów z ciężarkami opuszczamy swobodnie jak w poprzednim ćwiczeniu. Następnie odsuwamy ręce od ciała tak, aby w łokciach tworzyły kąt prosty. Teraz równolegle do tułowia wykonujemy wymachy ciężarkami, uginając ręce w łokciach.
Podnoszenie zza głowy - nadal stojąc, ustawiamy ręce z ciężarkami za głową i uginamy je w łokciach tak, aby dotykały one głowy. Teraz podnosimy ciężarki nad głowę, prostując przy tym ręce. Ćwiczenia wykonujemy obiema rękami jednocześnie.
Podnoszeni nad ramiona - stojąc, uginamy ręce w łokciach tak, że ciężarki znajdowały się lekko nad ramionami, a następnie jednocześnie unosimy ciężarki w górę, aż do wyprostowania rąk.
Wymachy typu T - stajemy wyprostowani, ręce z ciężarkami wyciągamy przed siebie, a następnie rozsuwamy ręce na boki tak, aby utworzyły literę T z naszym ciałem, po czym wytrzymujemy chwilę i wracamy wolno do pozycji wyjściowej.
Zamachy - ustawiamy się jak w ćwiczeniu poprzednim, ręce znów przed siebie tym razem jednak robimy zamach i obiema rękami wiedziemy w tą samą stronę - raz obie ręce idą w lewą a za chwilę w prawo.
Pionowe wymachy - stoimy jak poprzednio, ręce znów wyprostowane przed nami. Następnie wykonujemy wymachy tak, że jednocześnie jedna z rąk idzie w górę, a druga zaś w dół, potem bez powrotu do pozycji wyjściowej ta, która była na dole wędruje w górę, a ta z góry w dół.


Życzę udanego wyszczuplania!!!

Niestety nie ma filmiku i rysunków ale jakoś się połapię ;)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-04-13 08:53 przez iLilka.

Cytat
vixen89
Przesadzasz.
kurcze no ale źle się z nimi czuję serio

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

Malinki na szyi