Obecnie rozmawiamy o:

Rewelacyjne okna

gorący temat

free spin za rejestracje

21 minut temu

srebrna biżuteria

godzinę temu

e-papieros

dzisiaj o 10:45

nowoczesne przedszkole

dzisiaj o 9:26

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

domowy sposób na opuchnięte oczy

09 lis 2012 - 14:05:37

jakiś czas temu zakładałam wątek o zmęczonych oczach- niestety okłąd z ogórka i herbaty mi nie pomógł, rumianek krople też zawiodły- nie dość, że oczy ciągle mnie bolą, to na dodatek są opuchnięte. Macie jakieś domowe sposoby na opuchnięte oczy? przykładanie lodu odpada- strasznie szczypie i nie daje rady wytrzymać, do tego mam problem z zatokami więc to nie jest najlepsze rozwiązanie. liczę, że znacie jakiś sposób na tego rodzaju dolegliwość :(

niezweryfikowana
Posty: 478
Ostrzeżenia: 1/5

domowy sposób na opuchnięte oczy

13 lis 2012 - 12:30:54

moim zdaniem najlepszym sposobem będzie to abyś poszła to okulisty, może masz jakieś zapalenie... Nie znam się ale powinnaś się zgłosić...

domowy sposób na opuchnięte oczy

13 lis 2012 - 21:47:48

Nie przykładaj lodu bezpośrednio do skóry. Wystarczy go w coś zawinąć. A może Twój problem tkwi nie w oczach a w głowie? Może masz jakieś silne bóle głowy i to promieniuje, może coś uciska. A może to przez te zatoki. Wybierz się do lekarza.

domowy sposób na opuchnięte oczy

16 lis 2012 - 23:08:46

ja zawsze na noc wkładam do zamrażaki 2 łyżki stołowe i rano przykładam je do oczu ;)
są też takie specjalne okulary, które się albo gotuje albo wsadza do zamrażarki i zakłada na opuchnięte i zmęczone oczy, stany zapalne itp. poszukaj w drogeriach ;)

domowy sposób na opuchnięte oczy

18 lis 2012 - 22:15:23

polecam,torebki po herbacie;)zaparzasz herbatę wyjmujesz torebki a zamiast do śmietnika,przykładasz na powieki:)

domowy sposób na opuchnięte oczy

23 lis 2012 - 13:37:55

też słyszałam o herbacie ;))

domowy sposób na opuchnięte oczy

24 lis 2012 - 12:09:28

Próbowałaś masek żelowych?

domowy sposób na opuchnięte oczy