Czerwone suche plamy na twarzy AZS?

19 kwi 2012 - 19:44:28

Dziewuszki mam problem. Mam skórę suchą,nadwrażliwą i wydaję mi się,że również atopową. Jestem alergikiem, ale nigdy moja skóra nie reagowała czerwonymi suchymi plaskami tak jak teraz. Byłam u dermatologa, po raz kolejny nie powiedział mi nic na ten temat,zapisał maść na sterydach i do widzenia. Nie chce niszczyć skóry maścią ze sterydami (stosowałam triderm i diprogenta), ale jak przestaję jej używać na twarzy pojawiają mi się wysyp tak jak na fotce;/ Skóra jest szorstka,sucha mimo,że używam kremy nawilżające Cetaphil i na podrażnienia Avene Cicalfate. Wiecie jak pozbyć się tego draństwa raz na zawsze? Marzę o gładkiej skórze bez przebarwień,pryszczy taką jaką miałam jeszcze w zeszłym roku :( Dodam jeszcze,że te plamy delikatnie pieką. W poniedziałek ide kolejny raz do dermatologa;p
DODAŁAM NOWE WYRAŻNIEJSZE ZDJĘCIA. BUZIA SIĘ ŚWIECI,BO JEST POSMAROWANA KREMEM.Zauważyłam,że po posmarowaniu i zostawieniu na jakiś czas kremu Avene Cicalfate (jest to krem regenujący na podrażnienia) plamy trochę bledną, więc chociaż coś mi zaczyna pomagać;)





Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-04-20 10:22 przez wioolqa.

Czerwone suche plamy na twarzy AZS?

19 kwi 2012 - 19:51:46

na zdjeciu widze tylko krostki ale to sa placki suchej skory ? wiesz jak tak to ja kiedys tez dostalam ale mama mi odrazu kuracje odczulajaca zapodala (wapno+ alertec) i po 5 dniach ladnie poschodzilo. moze masz na cos uczulenie poprostu moze plyn do plukania albo jakis kosmetyk

Czerwone suche plamy na twarzy AZS?

19 kwi 2012 - 19:55:54

codziennie od jakiś 10 lat biorę alertec i wapno też piję,niestety na mnie to już nie działa;/ Tak to takie czerwone placki.Na zdjęciu rzeczywiście wyszły jak krostki.Są suche i się łuszczą ;/

Czerwone suche plamy na twarzy AZS?

19 kwi 2012 - 19:56:57

;d



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-04-19 19:57 przez natalka507.

Czerwone suche plamy na twarzy AZS?

19 kwi 2012 - 19:57:03

ja tez mam teraz jakieś suche placki i nie wiem co to ;< masa przebarwien, krostek. masakra jakaś

Czerwone suche plamy na twarzy AZS?

19 kwi 2012 - 19:57:44

To masz w końcu AZS czy nas pytasz o to? Byłaś u alergologa? Na co jesteś uczulona? Jeśli masz AZS, to tego nie wyleczysz, możesz jedynie zaleczyć częściowo. Maści ze sterydami bym nie używała, bo tak jak piszesz to jest na krótką mete, odstawisz i będziesz wygladać jeszcze gorzej. Zmień dermatologa.

Czerwone suche plamy na twarzy AZS?

19 kwi 2012 - 20:00:01

Cytat
toshkaa
ja tez mam teraz jakieś suche placki i nie wiem co to ;< masa przebarwien, krostek. masakra jakaś


myślałam,że tylko mnie tak matka natura pokrzywdziła :D

Czerwone suche plamy na twarzy AZS?

19 kwi 2012 - 20:00:16

to może to liszaje , idz do jakiegos innego dermatologa bo niektorzy to totalne glaby np moj tata poszedl z odciskami to baba stwierdzila ze to kurzajki chora jakas ;/

Czerwone suche plamy na twarzy AZS?

19 kwi 2012 - 20:00:58

a może spróbuj zestawu z Iwostinu ? kiedyś mamy koleżanka używała na problemy skórne na twarzy i jej pomogło.. ale poradź się pierw lekarzy lub w aptece zapytaj ;)

Czerwone suche plamy na twarzy AZS?

19 kwi 2012 - 20:01:07

Locoid Crelo powinien być dobry, tylko nie wiem, czy on nie jest czasem na receptę, nie pamiętam. Tez jestem alergikiem, do tego z atopowym zapaleniem skóry, Elocomu mogłabyś spokojnie używać na to, takiego w emulsji.

Czerwone suche plamy na twarzy AZS?

19 kwi 2012 - 20:01:11

spróbuj porzadnie nawilzyc skore jakims dobrym kremem z apteki :) nakladaj gruba warstwe kremu i powinno po paru razach pomoc :) ostatnio ogladalam jakis program i kazali tak robic i rzeczywiscie pomagalo :)

Czerwone suche plamy na twarzy AZS?

19 kwi 2012 - 20:04:13

Cytat
Rybsheen
Locoid Crelo powinien być dobry, tylko nie wiem, czy on nie jest czasem na receptę, nie pamiętam. Tez jestem alergikiem, do tego z atopowym zapaleniem skóry, Elocomu mogłabyś spokojnie używać na to, takiego w emulsji.


Elocom to steryd! Czytałaś ulotkę? Żeby nie stosować na skórę twarzy?
Cytat
Midori
spróbuj porzadnie nawilzyc skore jakims dobrym kremem z apteki :) nakladaj gruba warstwe kremu i powinno po paru razach pomoc :) ostatnio ogladalam jakis program i kazali tak robic i rzeczywiscie pomagalo :)


Na AZS to nie pomoże. To choroba, a nie tylko sucha skóra.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-04-19 20:04 przez madziutex.

Czerwone suche plamy na twarzy AZS?

19 kwi 2012 - 20:04:55

Skoro alergolog PONOWNIE nic nie powiedział i PONOWNIE przepisał sterydy, to może czas najwyższy pójść do innego, albo do dermatologa?
Po 1 wstawiłaś totalnie nieostre zdjęcie, na którym kompletnie nic nie widać
Po 2 nawet z najlepszej jakości zdjęcia nikt Ci nic przez internet nie powie.
AZS daje większe plamy na twarzy, raczej to rzadkość, żebyś miala po prostu wysyp małych plamek, poza tym mając atopowe nie miałabyś pryszczy w takiej ilości, może follticulitis, ale z pewnością tego na twarzy nie masz, bo wyglądałabyś znacznie gorzej.
Nie nawilżaj skury na twarzy, a zadbaj o natłuszczenie jeśli faktycznie masz liszaje. Właściwie bardzo mało konkretnie opisałaś swój problem.

Czerwone suche plamy na twarzy AZS?

19 kwi 2012 - 20:05:14

Cytat
madziutex
To masz w końcu AZS czy nas pytasz o to? Byłaś u alergologa? Na co jesteś uczulona? Jeśli masz AZS, to tego nie wyleczysz, możesz jedynie zaleczyć częściowo. Maści ze sterydami bym nie używała, bo tak jak piszesz to jest na krótką mete, odstawisz i będziesz wygladać jeszcze gorzej. Zmień dermatologa.


z opisu AZS prawie wszystko się u mnie zgadza,jednak problemy z cerą mam od kilku miesięcy więc nie wiem czy na AZS się nabywa czy się z tym rodzi. Mam stwierdzoną alergię na kurz i sierść zwierząt,jednak badania robione miałam już bardzo dawno,więc może mam też na inne rzeczy w tym na żywność.Teraz czekam już 7 miesięcy na wizytę u alergologa (w moich okolicach nie ma prywatnego) i wizyta wypada mi na 19 maja dopiero;/ Wcześniej problemy z cerą nie występowały u mnie
Cytat
smutny_rekin
Skoro alergolog PONOWNIE nic nie powiedział i PONOWNIE przepisał sterydy, to może czas najwyższy pójść do innego, albo do dermatologa?
Po 1 wstawiłaś totalnie nieostre zdjęcie, na którym kompletnie nic nie widać
Po 2 nawet z najlepszej jakości zdjęcia nikt Ci nic przez internet nie powie.
AZS daje większe plamy na twarzy, raczej to rzadkość, żebyś miala po prostu wysyp małych plamek, poza tym mając atopowe nie miałabyś pryszczy w takiej ilości, może follticulitis, ale z pewnością tego na twarzy nie masz, bo wyglądałabyś znacznie gorzej.
Nie nawilżaj skury na twarzy, a zadbaj o natłuszczenie jeśli faktycznie masz liszaje. Właściwie bardzo mało konkretnie opisałaś swój problem.

Byłam u dermatologa, a nie alergologa.Pytam dziewczyn które miały z tym styczność,byłam u 2 dermatologów i żaden nic konkretnego nie powiedział,więc myślę,że nie jedna szafowiczka wie więcej na ten temat w własnego doświadczenia niż nie jeden lekarz od chorób skóry ;P



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-04-19 20:11 przez wioolqa.

Czerwone suche plamy na twarzy AZS?

19 kwi 2012 - 20:08:38

Cytat
Rybsheen
Locoid Crelo powinien być dobry, tylko nie wiem, czy on nie jest czasem na receptę, nie pamiętam. Tez jestem alergikiem, do tego z atopowym zapaleniem skóry, Elocomu mogłabyś spokojnie używać na to, takiego w emulsji.

Od ilu lat babrzesz się takim syfem? Znasz chociaż skutki uboczne stosowania sterydów? Owszem, Locoid jest stosunkowo słaby i można go doraźnie stosować, ale Elocom jest już mocniejszy [chyba, że kremu używasz].
Tu masz klasyfikację kortykosteroidów: http://www.atopowe-zapalenie.pl/atopedia/Europejska_klasyfikacja_kortykosteryd%C3%B3w
wioolqa, objawy to jeszcze nie wszystko, ale powiem Ci, że AZS to nie do końca alegria, więc na Twoim miejscu zainteresowałabym się dermatologiem, zwłaszcza, że narzekasz na problemy z cerą, az tego co piszesz, Twój lekarz to jakiś konował.
Na własną rękę możesz conajwyżej poczytać coś i spróbować stosować Protopic, jakieś emolienty, jeśli problemy są nie tylko na twarzy to natłuszczające olejki do kąpieli typu Oilatum etc.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-04-19 20:11 przez smutny_rekin.

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

Wstydliwy problem ;/