Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Siłownia a utrata biustu ?

23 lut 2012 - 12:36:59

Hej ;)
Zapisałam się na siłownię, ale mam kilka obaw..

Przede wszystkim - nie chcę dużo schudnąć max do 2-3kg. Chciałabym tylko zrobić sobie kondycję, wyrzeźbić figurę. To moje priorytety.
Czego się boję - to to, że niestety poleci z biustu, który bogaty nie jest i nie chciałabym się go zupełnie pozbyć ;p

Czy bieżnia kompletnie odpada? Nie chciałabym zrezygnować bardzo z biegania.
Proszę kogoś miłego o jakieś porady, bo jestem totalnym laikiem a chętnie się dowiem co i jak w takim wypadku robić :) A głupio mi pytać na siłowni tych wysportowanych koksów o ćwiczenia, na które nie ucierpi mój malutki biust ;/ wstyd mi ;p
dlatego jezeli ktoras ma jakies pojecie to prosze o porady.

zweryfikowana
Posty: 3.293
Ostrzeżenia: 1/5

Siłownia a utrata biustu ?

23 lut 2012 - 12:40:30

przez ćwiczenia aerobowe chudnąc stracisz troszkę biustu niestety nie stracisz tylko przy ćwiczeniach rzeźbiących. Jeśli twoim założeniem jest podnieść kondycje to bez aerobowych się nie obejdzie ale wówczas możesz zastosować ćwiczenia rzeźbiące mięśnie klatki piersiowej chociaż one bardziej działają na jego podniesienie :)

Siłownia a utrata biustu ?

23 lut 2012 - 12:43:21

proponuję wykonywać pompki, mięśnie się ukształtują, piersi podniosą i bedą sprawiać wrażenie większych

Siłownia a utrata biustu ?

23 lut 2012 - 12:44:12

Może lepiej jakbyś wybrała się na aerobik,na ćwiczenia wzmacniające skoro nie chcesz schudnąć a ujędrnić ciało.

Siłownia a utrata biustu ?

23 lut 2012 - 12:46:36

Byłam na areobiku, ale to kompletnie nie dla mnie.
Chciałam pobiegać na bieżni, porobić brzuszki na siłce i pojezdzic na rowerku.

Ale boję się że z piersi zleci.. :(

Siłownia a utrata biustu ?

23 lut 2012 - 12:49:12

jak będziesz tylko ćwiczyć to nie zleci jak zaczniesz się odchudzać to zejdzie na pewno

zweryfikowana
Posty: 3.293
Ostrzeżenia: 1/5

Siłownia a utrata biustu ?