Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

krostki na plecach i dekolcie

04 mar 2010 - 19:17:26

krosty na plecach i dekolcie jak sie ich pozbyć??

niezweryfikowana
Posty: 364
Ostrzeżenia: 2/5

krostki na plecach i dekolcie

10 maj 2010 - 10:30:47

Kup sobie silicosan w aptece. Nie jest drogi, ma konsystencje żelu z takimi drobinkami. Sama używam i naprawdę widzę efekty. Wydaje mi się, że na pewno ci pomoże. Warto w niego zainwestować, jak ma się takie problemy, już po pierwszym razie zobaczysz, że działa.

krostki na plecach i dekolcie

10 maj 2010 - 10:35:00

na na dekolt i plecy używam Benzacne.....po miesiacu krosty zniknely
na Twarz nie polecam tej masci bo podraznia bardzo skore i dlatego tylko na plecy i dekolt jej uzywam.

Jesli nie przejdzie to poprostu wybierz sie do dermatologa.

krostki na plecach i dekolcie

10 maj 2010 - 10:38:26

ja pozbyłam się krostek w kilka dni szorując plecy i dekolt gąbką namydlonej zwykłym mydłem a potem nakładałam balsam i krosty zniknęły:)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-05-10 10:38 przez andzia211188.

krostki na plecach i dekolcie

10 maj 2010 - 10:39:50

Cytat
rilke
Kup sobie silicosan w aptece. Nie jest drogi, ma konsystencje żelu z takimi drobinkami. Sama używam i naprawdę widzę efekty. Wydaje mi się, że na pewno ci pomoże. Warto w niego zainwestować, jak ma się takie problemy, już po pierwszym razie zobaczysz, że działa.

Tez mam problem z tradzikiem, zwlaszcza na plecach:( wiec kupie i zobaczymy czy podziala:)

krostki na plecach i dekolcie

10 maj 2010 - 10:39:46

A ja polecam z Barwy- Serum na dekold i plecy "siarkowa moc"
Jest świetny, dawno dawno temu miałam problem właśnie z plecami i naprawde mi pomógł ;) Poczytaj sobie o nim na necie.
Ogólnie te kosmetyki z Barwy "siarkowa moc" są super, jeśli ktoś ma problemy z cerą

krostki na plecach i dekolcie

12 maj 2010 - 10:30:02

Może dokładne mycie (mocne szorowanie pleców pomoże) ale możesz chyba sobie podrażnić skórę jeśli masz delikatną (jak na przykład ja) i będzie czerwona :/ Możesz też spróbowac na przykład mydła siarkowego. Ale najlepiej będzie użyć jakiegoś środka przeciwko trądzikowi, chyba wszystkie które są do twarzy można też stosować na dekolt ;-) Moja koleżanka też używa tego silicosanu, tyle że na twarz i jej pomaga. Możesz go spróbować, podobno jest jednym z najlepszych środków na trądzik.

krostki na plecach i dekolcie

12 maj 2010 - 10:32:47

tradzik sie leczy u dermatologa!! najczesciej sam nie przechodzi wrecz sie pogarsza!!

zweryfikowana
Posty: 9
Ostrzeżenia: 1/5

krostki na plecach i dekolcie

12 maj 2010 - 10:33:26

Treść posta została usunięta automatycznie



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-07-24 18:47 przez Agatt91.

krostki na plecach i dekolcie

12 maj 2010 - 10:40:09

u mojej sis najlepiej sprawdzają się maści robione w aptece-przepisane przez dermatologa, poza tym krem bambino:)

krostki na plecach i dekolcie

12 maj 2010 - 10:42:59

męczę się z tym od 1,5 roku.
;(.

krostki na plecach i dekolcie

23 wrz 2010 - 17:26:13

Jeśli na plecach występują krostki, trzeba stosować kosmetyki do cery tłustej i trądzikowej, a więc przede wszystkim żele antybakteryjne. Nie należy rozdrapywać krostek! Punktowo można stosować np. Benzacne. Jeśli nic nie pomaga, to trzeba iść do dermatologa. Polecam artykuł o pielęgnacji pleców

krostki na plecach i dekolcie

23 wrz 2010 - 17:30:44

Cytat
Agatt91
a ile masz lat? bo jak to jest okres dojrzewania to nie chce straszyc, ale bedzie coraz gorzej, i wydasz fortune na maści od dermatologów.
wiem co mówie, tylko u mnie to jest troche uwarunkowane genami niestety, dlatego biore IZOTEK, poczytaj na ten temat jak Cie to interesuje.
Cytat
andzia211188
ja pozbyłam się krostek w kilka dni szorując plecy i dekolt gąbką namydlonej zwykłym mydłem a potem nakładałam balsam i krosty zniknęły:)

pomysl KIEPSKI, trądzik nie jest związany z higiena!! i to ze ktos go ma, nie naczy ze nie dba o higienie! to choroa skóry, jak kazda inna.

chyba bardziej chodziło o zdarcie naskórka, taki jakby peeling, a nie o higienę ;)
Cytat
lianeska
tradzik sie leczy u dermatologa!! najczesciej sam nie przechodzi wrecz sie pogarsza!!

byłam u dermatologa na moje problemy ze skórą, wydałam 400zł na leki, maście, kremy i tylko stracilam pieniadze ;/! wole kupować leki "z polecenia" :>



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-09-23 17:32 przez donkey.

krostki na plecach i dekolcie

23 wrz 2010 - 17:35:26

czeste peelingi i dobry krem i bedzie ok :)

krostki na plecach i dekolcie

23 wrz 2010 - 17:39:03

ja polecam DERMOKLAR tez mialam krostki na dekoldzie po tym mi wszystko zniklo.dodam ze polecila mi Pani dermatolog;)

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

Najwęższa talia na świecie