Obecnie rozmawiamy o:

Syfilis?

dzisiaj o 18:41

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Soczewki kolorowe

02 lut 2011 - 18:28:11

Hej:) Chcę kupić kolorowe soczewki,aby podkreślić zielony kolor oczu jednak mam kilka dylematów. Otóż poszperałam w internecie i znalazłam wiele opinii na temat kolorowych soczewek,zdania były podzielone-niektórzy twierdzili, że są okropne,bo się przesuwają i oko wygląda dziwnie lub, że utrudniają widzenie, inni zaś, że są wspaniałe,więc już sama nie wiem:( Nigdy nie używałam soczewek, nawet takich zwykłych. I tu moje pytanie do Was, co,z własnego doświadczenia, sądzicie o kolorowych soczewkach i jakie firmy polecacie? Dodam,że chcę soczewki kwartalne, nie miesięczne,ani dwutygodniowe. Tylko kwartalne wchodzą w grę;) Pomóżcie:)

Soczewki kolorowe

02 lut 2011 - 18:31:18

nie znam się niestety ;)

Soczewki kolorowe

02 lut 2011 - 18:33:00

Podkreślające to nie to samo co zmieniające. Podkreślających nie widać zbytnio przy noszeniu nawet jesli sie przesuna, mialam juz niebieskie i zielone, ale zmieniających barwę oka kolorowych nie polecam. Nie dość, ze sama je widziałąm patrząc na boki, to jeszcze zsuwały się z oka i było widać moje naturalne. Poza tym bardzo niewygodne w noszeniu, miałam kolor czarny. Kolorowe z Allegro, podkreślające - nie pamietam, moze air optix lub baush&lomb bo raczej innych nie kupowałam.

Soczewki kolorowe

02 lut 2011 - 18:35:18

Moja mama nosi, jest normalnie tak jak w każdych innych, nic się nie przesuwa, itd. Jedyną różnicą jest kolor tęczówki.

Kiedyś nosiła zwykłe, teraz te - nic gorzej.

Soczewki kolorowe

02 lut 2011 - 18:41:39

polecam BigEye z efektem powiekszenia oczu,całkowicie zmieniajace kolor oka. nosze je od 2 lat i jestem zadowolona. jedyny minus jest taki ze czasami widać w srodku przy zrenicy naturalny kolor oka.

Soczewki kolorowe

02 lut 2011 - 18:43:43

Cytat
gosiaczek