Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

http://www.fotofive.pl/blog/category/fotografia-slubna/

polecam Pana Grzegorza - cudne zdjęcia i bardzo miła współpraca. Robił nam całą serię - ślub, wesele i plener

Studio dario - Dariusz Depta.

Szczerze mogę polecić. Z mężem jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości wykonywanych usług ;)

Cytat
sysia-5
Okolice Rudy Śląskiej
I przy okazji... znacie jakieś firmy które mają autobusy do wynajęcia z kierowcą aby dowiozły goście weselnych, odległość kościoła do sali to 94km dlatego potrzebuje w miare taniej ale i sprawdzonej firmie na śląsku (ruda śląska i okolice)

Busa lepiej weź z komunikacji miejskiej ma to kilka plusów jest tańszy no i jak się dogadacie to może podjechać niskopodłogowym to i babcia lepiej wsiądzie niżby miała wchodzić po schodach do jakiegoś turystycznego ;)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-02-21 09:42 przez czerwona_Mi.

Witam ! :)

Jestem fotografem i z ogromną chęcią podejmę się reportażu z Pani wesela. Działam na terenie całej Polski, a reportaże które oferuje są w bardzo korzystnych cenach.

Poniżej dodaje kilka fotografii mojego autorstwa:


oraz linki do pełnego portfolio:
http://vk-wedding.tumblr.com
http://cargocollective.com/squier

W razie zainteresowania zapraszam do kontaktu mailowego, prześlę pełną ofertę.
Pozdrawiam,
Victoria :)

Dziękuje dziewczyny za te adresy, na razie czekam na odpowiedzi czy mają wolne terminy, jak macie jeszcze kogoś kogo można polecić to będe wdzięczna

Witam

Polecam nas - jesteśmy z Rudy Śląskiej - Halemby:)
Jaki termin?
Do Wisły z przyjemnością dojedziemy - należy doliczyć 100 zł do ceny podstawowej.
Zapraszam na www.fotki-slubne.eu
Polecam Pakiet Premium-
usługa fotograficzna w cenie 1800 zł
• jeden bądź dwóch fotografów do pełnej dyspozycji od przygotowań do oczepin włącznie,
• min. 250 zdjęć w formacie JPG na płycie – wszystkie po obróbce, dodatkowo 2 kopie DVD
dla rodziców,