Obecnie rozmawiamy o:

regularne posiłki

gorący temat

dieta przy cukrzycy

dzisiaj o 19:27

motywacja na diecie

dzisiaj o 18:53

dieta i trening

dzisiaj o 13:41

motywacja na diecie

dzisiaj o 13:10

prawidłowa waga

dzisiaj o 12:42

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Witam dziewczynki. Dzień Mamy już dziś, ale ja swojej wręczę podarunek dopiero w środę, ale nie mam jeszcze żadnego konkretnego pomysłu. Moje starsze siostry wykorzystały wszelkie dobre opcje i kupiły mamie to, czego potrzebowała. Ja z racji tego, że studiuję i nie pracuję średnio stoję z budżetem, pomyślałam o standardowym zestawie czekoladki + kwiatek, ale moja mamusia czekolady nie lubi. Jej ulubione słodycze to ŻELKI. I tutaj moje pytanie, macie jakiś ciekawy pomysł co z takich żelków można stworzyć? :)

moja koleżanka robi pijane misie :D bardzo dobre ;)

kup duży szklany ozdobny słój i zapełnij żelkami - zrób wzór tęczy, słój obwiąż wstążką i doczep kartkę z życzeniami ;)

widziałam w hebe takie miski z żelkami, ładnie opakowane za kilkanaście złotych, możesz dać to i kwiatka ;)

Cytat
nicolenkaa
moja koleżanka robi pijane misie :D bardzo dobre ;)

Wiem, wiem..Miałam okazję wypróbować :) Ale mama raczej nie byłaby uradowana ;d
Cytat
Jednafiga
widziałam w hebe takie miski z żelkami, ładnie opakowane za kilkanaście złotych, możesz dać to i kwiatka ;)

Ooo, byłam ostatnio w hebe i nie widziałam, ale podjadę jutro raz jeszcze. Dzięki :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-05-26 20:27 przez dzieciesyjonu.

Cytat
Jednafiga
widziałam w hebe takie miski z żelkami, ładnie opakowane za kilkanaście złotych, możesz dać to i kwiatka ;)

u mnie w hebe mają bukiety z żelek :) super są :)

wydaje mi się, że kiedyś w empiki widziałam bukiecik zrobiony z żelek, ładnie zapakowany ;) może nadal można gdzieś takie coś dostać. lub po prostu zrobić :)

zweryfikowana
Posty: 2.113
Ostrzeżenia: 1/5

w empiku swojego czasu były takie jakby bukiety z żelków (żelek?) właśnie ;)

Cytat