Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 996
Ostrzeżenia: 2/5

Gynalgin

07 lis 2012 - 12:18:40

Witam! Mam dziewczyny mały problem. Byłam u mojej ginekolog , stwierdziła małe zapalenie pochwy.
Przepisała mi gynalgin. ( 10 tabl) Zaczęłam je brać po miesiączce. Pierwsza tabletka okej, trochę wyleciał0- większość się wchłonęło. Druga owszem cała się wchłonęła, ale ból podbrzusza i pieczenie było nie do zniesienia.
Miała może któraś z Was takie skutki uboczne gynalginu?

Całę życie walczę z bolącym jajnikiem i bolącymi miesiączkami. Teraz przyjmuję tabl anty- Midianę.

i przy okazji całej mojej apteczki, przyjmuję Izotek. Miałam potworny łojotok twarzy, włosów. Na szczęście powoli ustepuje.
??



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-11-07 12:25 przez czerwona_mona.

Gynalgin

07 lis 2012 - 20:40:04

Cytat
czerwona_mona
Witam! Mam dziewczyny mały problem. Byłam u mojej ginekolog , stwierdziła małe zapalenie pochwy.
Przepisała mi gynalgin. ( 10 tabl) Zaczęłam je brać po miesiączce. Pierwsza tabletka okej, trochę wyleciał0- większość się wchłonęło. Druga owszem cała się wchłonęła, ale ból podbrzusza i pieczenie było nie do zniesienia.
Miała może któraś z Was takie skutki uboczne gynalginu?

Całę życie walczę z bolącym jajnikiem i bolącymi miesiączkami. Teraz przyjmuję tabl anty- Midianę.

i przy okazji całej mojej apteczki, przyjmuję Izotek. Miałam potworny łojotok twarzy, włosów. Na szczęście powoli ustepuje.
??

wiesz co, brałam kiedyś gynalgin ale nie miałam takich objawów. jednak czytałam że wiele dziewczyn ma czasem jakieś reakcje uczuleniowe przy nim. niby to lek dopochwowy, ale może też z izotretinoiną coś tam wchodzić w interakcję?
myślę, że jeśli przy kolejnej globulce będzie bardzo źle, powinnaś odstawić i może zadzwonić do ginekologa albo pójść po inne leki?
polecam też dokupić lacibios femina jeśli jeszcze nie bierzesz jakiegoś probiotyku, nie zaszkodzi a na pewno wspomoże leczenie i dostarczy dobrej flory.

a co do tych bolących jajników i miesiączek - tabletki anty nie są lekiem na całe zło, miałaś robione wszystkie hormony i usg? wśród hormonów też tarczycowe, testosteron i prolaktynę?

zweryfikowana
Posty: 4.120
Ostrzeżenia: 1/5

Gynalgin

07 lis 2012 - 20:43:23

ja mialam podobnie... pieklo niemilosiernie ;o ale po 3 tabletkach przestalo... moze sie przyzwyczailam xD za to sa bardzo skuteczne, przynajmnej w moim przypadku takie się okazały :)

niezweryfikowana
Posty: 996
Ostrzeżenia: 2/5

Gynalgin

08 lis 2012 - 11:04:06

anineczkaMoja ginekolog chyba jednak uważa ,że na bolące miesiączki najskuteczniejsze są tabletki anty. Co do jajników , maiłam dwa razy robione usg dopochwowo, żadnych hormonów nie miałam badanych. U mnie w mieście żaden lekarz nie chce dać na badanie hormonów. Wszystko trafiają na ślepo. Przeraża mnie to, ale staram się jakoś leczyć. Bo ból jest nie do wytrzymania. Osobiście nie podoba mi się to ,ze muszę brać tabletki anty.. ale nic na razie innego mi nie pomaga.. gdy jest odłożę, wszystko na nowo wraca.
kukficzek ja po drugiej tabletce je odłożyłam. spróbuje jeszcze jednej próby, jeżeli nie przejdzie pieczenie i ból- zrezygnuje z Nich.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-11-08 11:07 przez czerwona_mona.

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

Problem - śluz/ciąża