Dziewczyny brałam i jedne idrugie tabletki w sumie ponad rok i oto są skutki uboczne:
-zakrzepica-mam pełno pajączków na nogach!!!!
-utyłam ponad 7 kilo
-mam mega cellulit
-brak ochoty na sex mimo, że stosowałam asekurellę

Naprawdę na początku było dobrze, tak po roku mój organizm jest zdewastowany
NIE POLECAM!!!!

o kazdych by mozna bylo tak powiedziec... kazdy ma inny organizm i nie wazne jakie to tabletki to zawsze sie znajda takie osoby którym nic nie bedzie, jak i takie które beda miały całą liste nieporządanych efektów ubocznych.
Ja np biore YAZ i nic mi nie jest, tylko mi piersi urosly, a tak to wszystko w normie, a slyszalam tez wiele opinii negatywnych na temat tych tabsow

Kochana, zależy od organizmu. A poza tym mogę tutaj dołączyć całą listę tabletek, które nie polecam. To wszystko jest subiektywne :)

Czy tych postów nikt nie weryfikuje. Kopiec bzdur. Lesinelle i Lesine sa na polskim rynku zaledwie od kilku miesiecy wiec nie jest możliwe,żeby któras brała je ponad rok-kłamstwo. Podobnie Naraya/Asubtela-dokładnie ten sam skład ale tańsze( ok. 20zł). W ciągu roku zadna zakrzepica sie nie "urodzi", przy zawartości drospirenonu tez cieżko utyć, chyba że się żre na potęgę:-).
Zdaje mi sie ,że na forum walczą firmy farmaceutyczne. Kochana konkurencja:-)

Własnie ja bralam pierwszy miesiac te tabletki neistety zgubil mi sie odpis ;/ bylam u ginekolgoa swoje pow ze nei moze mi przepisac kolejnej recepty;/ a aptece tez nie maja recepty ;/ czy macie moze te tabletki i chcialy ktoras sprzedac;/

ja zaczynam właśnie drugie opakowanie Lesinelle i tez zauważyłam pajączki na nogach i pełno siniaków (nie wiadomego pochodzenia). Myslicie, że to byc zależne od tych tabletek?

Cytat
storczykos
Dziewczyny brałam i jedne idrugie tabletki w sumie ponad rok i oto są skutki uboczne:
-zakrzepica-mam pełno pajączków na nogach!!!!
-utyłam ponad 7 kilo
-mam mega cellulit
-brak ochoty na sex mimo, że stosowałam asekurellę

Naprawdę na początku było dobrze, tak po roku mój organizm jest zdewastowany
NIE POLECAM!!!!

a pytalas lekarza czy asekurella dziala? bo ja tak i jak Twoim zdaniem libido ma Ci wzrosnac bez uzycia hormonów.gratuluje, dalas sie nabrac reklamie.

zakrzepica to nie pajaczki.

Ja brałam Lesine przez tydzien - efekt to ZAKRZEPICA którą lecze juz ponad pół roku. Czy to nie jest dziwne,że to juz kolejny przypadek po przyjmowaniu tych samych środków antykoncepcyjnych. Generalnie pytanie każdego lekarza brzmiało - czy przyjmuje Pani środki antykoncepcyjne? Teraz strasznie tego żałuję...

zweryfikowana
Moderator
Posty: 15.658

Cytat
mala_mo1
Ja brałam Lesine przez tydzien - efekt to ZAKRZEPICA którą lecze juz ponad pół roku. Czy to nie jest dziwne,że to juz kolejny przypadek po przyjmowaniu tych samych środków antykoncepcyjnych. Generalnie pytanie każdego lekarza brzmiało - czy przyjmuje Pani środki antykoncepcyjne? Teraz strasznie tego żałuję...
no tak, brałaś aż tydzień i po tym czasie powstała Ci zakrzepica? Super. Proponuję poczytać więcej o zakrzepicy

ja używam prawie rok lesine i nie mam takich objawów o których mówicie.żadnych objawów,czuje się po nich normanlnie-bez skutków ubocznych

BARDZO PROSZE O POMOC,!!!!!!
Witam,mam 18 lat, lesinelle są moimi pierwszymi tabletkami antykonceptycjnymi. Pierwszą z nich wzielam 17 sierpnia, kiedy to zobaczylam plamienia. (przypominało mi to nic innego jak okres-TYLKO że bardzo mało obfity..) przez kolejne dwa dni troche krwawiłam[wręcz sie cieszyłam że tak mało leciało i szybko sie skonczył).Obecnie jest 3 wrzesnia, a mi zostały 3 tabletki (WSZYSTKIE BRAŁAM CODZIENNIE, O TEJ SAMEJ PORZE). I wszystko by było ok, gdyby nie to że dzisiaj dostałam okres ,rzekłabym że"prawidłowy" bo jest dość obfity,a przed tym bolaly mnie piersi. (czyli tak jak to byc powinno).Jednak według tabletek powinnam miec przerwe za 3 dni i dopiero w ciągu 7 następnych DOSTAĆ OKRES:( ...U swojego ginekologa mam wizyte dopiero pod koniec września, bo takie są terminy. Nie wiem co mam robić, czy przestac je stosować czy coo....:(:( Błagam pomóżcie mi..

Cytat
kaczuch18
BARDZO PROSZE O POMOC,!!!!!!
Witam,mam 18 lat, lesinelle są moimi pierwszymi tabletkami antykonceptycjnymi. Pierwszą z nich wzielam 17 sierpnia, kiedy to zobaczylam plamienia. (przypominało mi to nic innego jak okres-TYLKO że bardzo mało obfity..) przez kolejne dwa dni troche krwawiłam[wręcz sie cieszyłam że tak mało leciało i szybko sie skonczył).Obecnie jest 3 wrzesnia, a mi zostały 3 tabletki (WSZYSTKIE BRAŁAM CODZIENNIE, O TEJ SAMEJ PORZE). I wszystko by było ok, gdyby nie to że dzisiaj dostałam okres ,rzekłabym że"prawidłowy" bo jest dość obfity,a przed tym bolaly mnie piersi. (czyli tak jak to byc powinno).Jednak według tabletek powinnam miec przerwe za 3 dni i dopiero w ciągu 7 następnych DOSTAĆ OKRES:( ...U swojego ginekologa mam wizyte dopiero pod koniec września, bo takie są terminy. Nie wiem co mam robić, czy przestac je stosować czy coo....:(:( Błagam pomóżcie mi..

a ulotkę czytać potrafisz???
w ulotce do każdych tabletek jak wół zawsze pisze ze przez pierwszych kilka miesięcy mogą wystąpić plamienia w trakcie brania tabletek.
Cytat
xmartax5
Własnie ja bralam pierwszy miesiac te tabletki neistety zgubil mi sie odpis ;/ bylam u ginekolgoa swoje pow ze nei moze mi przepisac kolejnej recepty;/ a aptece tez nie maja recepty ;/ czy macie moze te tabletki i chcialy ktoras sprzedac;/

a dlaczego lekarz nie chce Ci przepisać kolejnej recepty???
Przecież jak byś mu powiedziała ze zgubiłaś odpis z apteki powinnien to zrobić bez żadnego problemu.
Ja często robię odpisy i czasami zdarza mi się ich niezrealizować w terminie i nihdy jeszcze nie miałam problemow żeby moja lekarka dała mi kolejną receptę.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-09-03 16:51 przez michalosia.

nie ma co się przejmować, bo tak jak wyżej, plamienia mogą występować przez pierwsze 2-3 opakowania, dopiero potem to się unormuje, ból piersi też może być skutkiem ubocznym hormonów w tabletkach

Dziewczyny, nie sugerujcie się nowo powstałymi kontami, to jest reklama albo antyreklama, a nie opinie poparte na własnych doświadczeniach. Nie zastanowiło was nigdy jak dużo nowych kont pojawia się w wątkach o konkretnych markach, zwłaszcza leków ;)?

Cytat
magdalena03
Czy tych postów nikt nie weryfikuje. Kopiec bzdur. Lesinelle i Lesine sa na polskim rynku zaledwie od kilku miesiecy wiec nie jest możliwe,żeby któras brała je ponad rok-kłamstwo. Podobnie Naraya/Asubtela-dokładnie ten sam skład ale tańsze( ok. 20zł). W ciągu roku zadna zakrzepica sie nie "urodzi", przy zawartości drospirenonu tez cieżko utyć, chyba że się żre na potęgę:-).
Zdaje mi sie ,że na forum walczą firmy farmaceutyczne. Kochana konkurencja:-)
Moze i tak jest jak mowisz, ale od kiedy naraya kosztuje 20 zł? Ja biore i place w najtanszej aptece 36,50 zl.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

intymność.