Obecnie rozmawiamy o:

Angielski

gorący temat

transport i spedycja

dzisiaj o 15:01

Gastroskopia

dzisiaj o 13:10

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

ospa,co i jak?

25 kwi 2015 - 11:00:16

Dzisiaj na pogotowiu stwierdzono u mojej 6 letniej córki ospe,dostała tabl.Clemastinum i to tyle.
Doktor był obcokrajowcem, nic mi nie powiedział więcej.
Jak z kąpielą w tym okresie?
Co ile można wietrzyc pomieszczenie i czy wtedy w pokoju może być dziecko?
Ja sama nie miałam ospy,więc nie mam doświadczenia

ospa,co i jak?

25 kwi 2015 - 11:17:45

Podbijam

niezweryfikowana
Posty: 4.611
Ostrzeżenia: 1/5

ospa,co i jak?

25 kwi 2015 - 11:39:54

Jak mialam ospe to kazdy syfek mialam posmarowany takim zielonym plynem. Jak maz mial to mu smarowali jakas biala mascia. Zakaz drapania sie, kontaktu z innymi dziecmi, ale moglismy chodzic na spacery i nie pamietam by byl zakaz wietrzenia. Okno w pokoju zawsze mialam otwarte.

Nie mozesz skonsultowac tego z innym lekarzem?

Skoro nie mialas ospy to mozesz sie zarazic. U doroslych ma ciezki przebieg. A czy corka byla szczepiona?

Aha i kapiel w roztworze nadmanganu potasu. Bez gabki, by nie naruszyc babli.

Pecherzyki mozna tez smarowac gencjana.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-04-25 11:44 przez roksolana83.

ospa,co i jak?

25 kwi 2015 - 12:03:13

pudroderm do smarowania, kąpiel jak koleżanka wyżej radziła w wodzie z nadmanganianem potasu i nie wycirać tylko osuszać delikatnie :), wietrzyć nawet trzeba, tylko małej nie przeziębić

niezweryfikowana
Posty: 4.611
Ostrzeżenia: 1/5

ospa,co i jak?

25 kwi 2015 - 12:06:09

Pudroderm nie nadaje sie do smarowania bo po wyschnieciu tworzy skorupe pod ktora rizwijaja sie bakterie a to moze prowadzic do powiklan. Przeczytalam kilka artykulow autorstwa lekarzy - tak z ciekawosci i to bylo w kazdym. podobno to popularny i bardzo szkodliwy mit

ospa,co i jak?

25 kwi 2015 - 12:17:34

Cytat
roksolana83