Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 260
Ostrzeżenia: 2/5

Hej! Stosujecie homeopatię? Jak myślicie, da sobie radę ze zbliżającą się infekcją? Czuję, że coś się zbliża, choroba się jeszcze nie rozwinęła i chciałabym ją w najbardziej możliwy sposób stłamsić.

"Leki" homeopatyczne tak naprawdę nie są lekami, bo nie mają prawa działać. Tam nie ma substancji czynnej!

Ja od 13 lat nie brałam antybiotyku, bo leczę się homeopatycznie ;)
Tak, pomoże na zbliżające się przeziębienie.

nie jestem lekarzem więc nie pomogę

Cytat
windkate
Ja od 13 lat nie brałam antybiotyku, bo leczę się homeopatycznie ;)
Tak, pomoże na zbliżające się przeziębienie.
Prawdopodobnie ,tak masz ponieważ wpływa to na ciebie psychicznie ,a psychika i zdrowie fizyczne sa bardzo scisle związane .Te leki to tak naprawdę jeden wielki kit ,niedawno był program puzno wieczorem ,ze ,jedno wielkie oszustwo,ale ludzie w to wierzą i tak psychika działa ze faktycznie wychodzą z choroby często.To jest moje zdanie ,ale oczywiście każdy ma prawo sądzic jak chce :)Ja antybiotyku już nie brałam około 15 lat ,i nie ze względu na leki jakies



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-04-10 22:12 przez perelecka.

lepiej stosować naturalne metody jak miód i cytrynę, czosnek, :)

I do pieca na trzy zdrowaśki.

Cytat
alicja70
I do pieca na trzy zdrowaśki.
dokładnie na łopate i do pieca ,jak przezyje tzn ,ze zdrowe jak nie to trudno:)

ja wolę czosnek i cebulę :)

Cytat
j_ulka
lepiej stosować naturalne metody jak miód i cytrynę, czosnek, :)
A czym sa te produkty ktore przedstawilas? To stosuje sie wlasnie w lekach homeopatycznych, to nic innego jak naturalne skladniki bez zadnych chemicznych domieszek.
Ja stosuje i nie narzekam:) wiadomo, jak ktos jest powaznie chory to lepiej konsultowac sie z lekarzem i sluchac jego rad...akurat lekarz mi polecil homeopatię, wiec oni rowniez z tego korzystaja:)

Cytat
j_ulka