Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

BISEPTOL - skutki uboczne??

29 maj 2013 - 10:29:19

Czy stosował ktoś może antybiotyk Biseptol 960 ( 2 tabl. dziennie) przy zatruciu pokarmowym ???

W niedzielę strasznie się czułam , miałam mdłości, gorączka max. 38,5 i momentami mnie strrrasznie bolał żołądek, nie wymiotowałam jednak i nie miałam biegunki. Właściwie nic nie jadłam takiego co mogłoby spowodować zatrucie. ale w pon. poszłam do lekarza, bo wkurzała mnie ta nieustępująca gorączka, powodująca osłabienie, dreszcze itd. I przepisał mi Nifuroksazyd i Biseptol.
Od wczoraj mam bardzo sucho w jamie ustniej, nigdy wcześniej tak nie miałam, po prostu zero śliny :| Nie wiem czy to po tym Biseptolu?? Miał tak ktoś kiedyś??

BISEPTOL - skutki uboczne??

29 maj 2013 - 10:34:34

nie pomogę, ale podbije

BISEPTOL - skutki uboczne??

29 maj 2013 - 10:36:28

Podbijam

BISEPTOL - skutki uboczne??

29 maj 2013 - 10:38:31

biseptol nie jest antybiotykiem ,jest tak na proste słowa jakby w połowie własnuie antyb,jakby nie całkiem antyb,medycznie to sie inaczej nazywa ,kiedys mieli go wycofac ,czeste włsnie sa dzine objawy po tym leku ,ja np puchne ,mam dreszcze i zawroty głowy ,



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-05-29 10:40 przez MAXXXXXX.

zweryfikowana
Posty: 1.194
Ostrzeżenia: 1/5

BISEPTOL - skutki uboczne??

29 maj 2013 - 10:38:58

przeczytaj ulotkę

BISEPTOL - skutki uboczne??

29 maj 2013 - 10:39:00

Możliwe, przeczytaj skutki uboczne na ulotce. Pij dużo ;)

BISEPTOL - skutki uboczne??

29 maj 2013 - 10:40:19

Czy razem z biseptolem łykasz jakieś leki osłonowe? Lacidofil, lakcid itd itp - idź do apteki i kup sobie coś osłonowego, powinno pomóc

Cytat
MAXXXXXX
biseptol nie jest antybiotykiem ,jest tak na proste słowa jakby w połowie własnuie antyb,jakby nie całkiem antyb,medycznie to sie inaczej nazywa ,kiedys mieli go wycofac ,czeste włsnie sa dzine objawy po tym leku ,ja np puchne ,mam dreszcze i zawroty głowy ,
to jest antybiotyk, a twoje objawy były wynikiem uczulenia na ten lek - równie dobrze można być uczulonym na wit. C i również po niej można mieć takie objawy.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-05-29 10:43 przez wikijaja.

BISEPTOL - skutki uboczne??

29 maj 2013 - 12:09:17

czytałam ulotkę ,ale w skutkach ubocznych nie jest wymienione uczucie suchości w jamie ustnej :/ Ale zauważyłam, że na ulotce pisze, żeby dużo pić. Dużo to ciekawe ile :) wczoraj myślę wypiłam 2 litry ( o dziwo! :) )
więc to chyba za mało..
nie biorę żadnych leków osłonowych.. Ale chyba sobie kupię , bo faktycznie tak czytam tą ulotkę i skoro to lek niszczący bakterie to pewnie niszczy i te dobre..



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-05-29 12:12 przez La_Chica_.

BISEPTOL - skutki uboczne??

29 maj 2013 - 12:12:29

gdy bralam antybiotyk to pisalo tez zeby duzo pic i bylo podane ok 2 litrów wody

BISEPTOL - skutki uboczne??

29 maj 2013 - 12:16:23

a w ogóle to chyba odstawię już ten Biseptol, niby lekarz kazał mi do końca zużyć, ale temperatury podwyższonej już nie mam , wręcz przeciwnie (36.), żołądek mnie nie boli, apetyt powoli wraca, więc chyba już nie ma potrzeby go dalej łykać. Jeszcze na necie wyczytałam ,że ten Biseptol może być niebezpieczny dla zdrowia, to tym bardziej chyba zrezygnuję z niego.

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

Tetralysal chciałby ma ktoś odsprzedać?