Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Witajcie
Mam problem gdyż od paru miesięcy mam żółty nalot na języku a do tego nieświeży oddech czytalam na roznych forach o tym ale nic sensownego sie nie dowiedzialam..:( Może ma ktos sprawdzony sposob na zwalczenie tego? Jakiś domowy sposob czy leki??? pomocy:(

Może po prostu powinnaś się wybrać do dentysty, bo masz popsute zęby...

Kiedyś w jakimś programie na tvn czy tvn style babka właśnie na podstawie języka oceniała stan zdrowia i dietę. Może poszukaj na tvn player i najdziesz tam ten program :)

Zęby są okazem zdrowia !:D

no to mogą też być problemy z żołądkiem...

a palisz?-bo takie naloty robia się od tytoniu między innymi.A jak nie to w aptece są specjalne tabletki do ssania na taką doleglowosc.Jednak dziewczyny dobrze radzą-idz do dentysty,bo to może być od zębow.

Nie palę. Sądze ze to napewno nei zeby bardziej z żołądkiem ....

zweryfikowana
Posty: 2.412
Ostrzeżenia: 1/5

lekarz ogolny :)

juz wiem jaki to program cofnij zegar :) i to była A. Senderska

jeśli masz pod ręką listerin to płucz sobie jamę ustną-dezynfekcja wskazana:)

a mozesz mi powiedziec jagoda xd który to konktretnie odcninek ?

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

EGZEMA (???) NA DŁONIACH