KASZKA NA TWARZY :(

22 mar 2012 - 08:25:47

witam :)
od przedwczoraj wieczorem mam taka jakby wysypke na calej twarzy. sa to specyficzne krostki /grudki niewidoczne na skorze jednak widoczne pod swiatlem. nie jestem alergiczka , albo przynajmniej o tym nie wiem. poczatkowo byly to tylko krostki pod broda a aktualnie mam je na calej twarzy. wczoraj bylam u lekarza ale doktor stwierdzila ze na razie nie trzeba nic z tym robic a ja dotykajac twarz czuje jakbym dotykala tarki do warzyw! czy ktos cos takiego mial? jak sobie z tym poradzilas? dziekuje.

KASZKA NA TWARZY :(

22 mar 2012 - 08:28:37

Też mi ostatnio coś takiego wylazło, co prawda tylko trochę, ale jednak. Ale moja twarz to tylko o współczucie się prosi ;D Te krostki to jest akurat najmniejszy problem.


Może zastanów się, czy coś zjadłaś innego niż zwykle, może zmieniłaś kosmetyki akurat?

KASZKA NA TWARZY :(

28 mar 2012 - 21:49:54

Może to jakaś odmiana trądziku? Ja miałam zwykły trądzik i epiduo załatwiło sprawę. A Dr powiedział tylko że nic nie trzeba robić? Nie powiedział co Ci jest? Dziwne moim skromnym zdaniem

KASZKA NA TWARZY :(

28 mar 2012 - 21:54:21

Mnie takie coś wyszło w dzień studniówki, tydzień po zażywaniu antybiotyku ;/ to jest reakcja uczuleniowa.

KASZKA NA TWARZY :(

28 mar 2012 - 22:00:02

Wyszlo mi takie coś na poczatku 1 technikum. teraz jestem w 4 i nadal z tym walcze.... epiduo nie pomaga, antybiotyki tez nie. jezeli to tradzik a nie uczulenie to polecam mikrodermabrazje diamentowa. co prawda 150zl za zabieg a trzeba ich zrobic 3-10 ale POMAGA!!!!!

KASZKA NA TWARZY :(

02 kwi 2012 - 10:30:14

Niestety teraz uczulenie się na coś to prosta sprawa. Uczulenia niestety możemy nabawić się w każdej chili. Ja np. nie miałam problemów z jedzeniem jajek a teraz po każdym takim posiłku mam delikatne krostki na twarzy.

KASZKA NA TWARZY :(

02 kwi 2012 - 10:34:28

Ja jestem alergikiem pokarmowym i jak zjem coś, czego mi nie wolno, wysypuje mnie właśnie taką kaszką na twarzy :(

KASZKA NA TWARZY :(

02 kwi 2012 - 10:37:48

też to miałam ,właśnie mi dziś zeszło:)- pierwszy raz po kilku dniach zażywania antybiotyku i do tego taki jakby "obrzęk" podskórny, takie chropowate, a krosteczki maleńkie i niektóre jakby takie z płynem w środku, ale widoczne tylko pod światłem i w lusterku powiększającym, a tak normalnie to zaczerwienienie lekkie tylko....Ja miałam za pierwszym razem uczulenie na antybiotyk, teraz dostałam jak kupiłam nowy żel w aptece i pastę cynkową z kwasem salicylowym (w zelu też bym ten kwas) odstawiłam po 2 dniach, kupiłam wapno musujące i na 3-ci dzień od odstawienia mi zeszło,dzis juz nic nie mam:) kup sobie wapno , jak wprowadzilas nowy kosmetyk/ suplement diety to odstaw, a jak nie to mogło pokarmowe być ,teraz tyle chemii w jedzeniu i wszystko pryskane....



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-04-02 10:39 przez szafiarka_.

KASZKA NA TWARZY :(

02 kwi 2012 - 10:43:36

hej mi kiedyś tez takie paskudztwo wychodziło na buzi, stosowałam wszystkiego, drogie kremy itp ble ble ble...i nic, aż w końcu pewna mądra osoba powiedziała mi żebym poszła do apteki i kupiła zwykły.... TORMENTIOL... taniocha a potrafi zdziałać cuda ... pomaga na każde krostki, myślę że warto spróbować, nie zaszkodzi a może pomoże ;)

KASZKA NA TWARZY :(

02 kwi 2012 - 10:45:57

moze to zaskorniki... po zimie cera i caly organizm jest oslabiony, zrob dobry pilling , tonik antybaktryjny i krem nawilzajacy
powinno pomoc

KASZKA NA TWARZY :(

02 kwi 2012 - 10:47:00

Może weź na wszelki wypadek wapno i posmaruj buzię fenistil żelem - jeśli to sprawa uczuleniowa - powinno zniknąć.

KASZKA NA TWARZY :(

02 kwi 2012 - 10:56:19

ja tez miałam ta wysypkę dwa razy ale po tygodniu mi zawsze znika sama;) ja miałam tylko na czole i na powiekach trochę...

niezweryfikowana
Posty: 2.547
Ostrzeżenia: 1/5

KASZKA NA TWARZY :(

27 wrz 2012 - 23:09:49

dziewczyny podbijam :( teraz ja mam ten problem...biore zyrtec od wczoraj:(pije wapno...

KASZKA NA TWARZY :(

30 wrz 2012 - 16:42:41

A nie brałyście przypadkiem gripexu? Mnie cos takiego wyskoczyło w Egipcie jak brałam gripex. Jak wociłam wpisalam w necie i voila, jestem uczulona na jakis skladnik.

KASZKA NA TWARZY :(

10 paź 2012 - 17:57:34

hej pisze tu po raz kolejny, bo znalazlam dermatologa, ktory przyjal mnie "od zaraz". przepisal mi masc advantan, ktora smarowalam miejsca ze zmianami chorobowymi przez 5 dni, do tego tabletki alertec. musialam osttawic wszystkie kosmetyki do twarzy. dwa razy dziennie myje twarz emulsja cethapil i po 5 dniach prawie wszystko zniklo!!!:))) teraz stosuje skinoren krem na drobne przebarwienia i lekkie zmiany tradzikowe. kiedy juz calkowicie pozbede sie wszystkiego moge zaczac testowac po jednym kosmetyku, zeby sprawdzic, ktory mnie tak uczulil. chociaz jestem pewna, ze to sprawka revlonu, bo odkad zaczelam go uzywac, to pojawila sie ta wysypka i do tego moja kolezanka miala to samo na twarzy po revlonie.



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-10-17 12:23 przez agusia1202.

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

Dziwne Uzależnienia.