Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 240
Ostrzeżenia: 5/5

kurs angielskiego

04 mar 2015 - 10:35:25

Hej dziewczyny!

Mozecie mi polecic jakis program na komputer do nauki angielskiego?
Albo jakis kurs?:)

niezweryfikowana
Posty: 219
Ostrzeżenia: 2/5

kurs angielskiego

04 mar 2015 - 21:19:06

Jeśli chodzi o kurs to niezłe robi speak up, spory plusem jest to że mają elastyczny plan zajęć, można sobie dużo pod siebie dopasować

niezweryfikowana
Posty: 22
Ostrzeżenia: 4/5

kurs angielskiego

10 gru 2015 - 12:35:37

Ja zdecydowanie polecam dobry program do samodzielnej nauki. U mnie się to sprawdziło, ale ja nie lubię chodzić na kursy. Pracuję z programem SITA już od trzech miesięcy i widzę spore efekty. Jeśli nie słyszałaś o nim to wejdź tu i dowiedz się więcej.

niezweryfikowana
Posty: 219
Ostrzeżenia: 2/5

kurs angielskiego

08 sty 2016 - 10:53:00

Jakoś nie jestem przekonana do metod gdzie nie ma kontaktu z lektorem który by nas poprawił, sprawdził naszą wymowę itp. Lepsze są wg mnie metody mieszane.

kurs angielskiego

21 sty 2016 - 12:29:31

Też szukam

niezweryfikowana
Posty: 219
Ostrzeżenia: 2/5

kurs angielskiego

26 sty 2016 - 08:44:30

Nie wiem w jakim mieście mieszkasz ale speak up ma sporo placówek, a uczą dobrze.

kurs angielskiego

10 lut 2016 - 12:46:26

Oni mają świetne metody nauczania. Szybko zaczniesz mówić po angielsku i to bez znaczenia czy chodzisz do szkoły, czy uczysz się online.

kurs angielskiego

28 lut 2016 - 21:30:45