Obecnie rozmawiamy o:

Dom - remont i budowa

wczoraj o 17:50

róże mydlane

wczoraj o 16:26

doskonałe jedzenie

wczoraj o 13:59

odzież robocza online

wczoraj o 12:53

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 7
Ostrzeżenia: 2/5

Szkoły policealne-opinie

13 kwi 2016 - 15:06:20

ja rowniez polecam szkole NOVA. wykwalifikowana kadra , wszystko na plus. uczeszczalem przez 1,5 roku na technika bhp. polecam!!

niezweryfikowana
Posty: 3
Ostrzeżenia: 1/5

Szkoły policealne-opinie

10 maj 2016 - 16:17:38

Dziewczyny ja wam polecam szkołę NOVA w Rzeszowie. Jestem zapisana na technika usług kosmetycznych i jestem mega zadowolona, dużo ciekawych rzeczy można się nauczyć, zabiegi wykonujemy na zajęciach, kosmetyki są dostępne. Myślę jeszcze żeby się na wizaż zapisać. Polecam wszystkim

niezweryfikowana
Posty: 264
Ostrzeżenia: 5/5

Szkoły policealne-opinie

30 cze 2016 - 10:06:06

kurcze mi się wydaje że lepiej iść do takiej szkoły <moderacja-spam> niż nie robić nic przez rok i czekac na poprawkę matury - ludzie zupełnie inaczej patrzą na ludzi którzy mają luki w swoim cv



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-07-19 13:16 przez moderator.

niezweryfikowana
Posty: 3
Ostrzeżenia: 3/5

Szkoły policealne-opinie

19 lip 2016 - 12:56:46

Polecamy Szkołę Delta Edukacja. Wykwalifikowana kadra, zajęcia prowadzone tylko w weekendy w centrum miasta, wyposażone specjalistyczne pracowanie i co najważniejsze ZERO opłat !!!! <moderacja-spam>

zobaczcie jakie mają ciekawe kierunki w ofercie ! wszystko za darmo ! zaświadczenia, legitymacje, indeksy ! wystarczy mieć ze sobą świadectwo poprzedniej ukończonej szkoły i dowód osobisty





Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-07-19 13:15 przez moderator.

Szkoły policealne-opinie

20 lip 2016 - 16:56:12

Byłam w takiej szkole pół roku i nie mile wspominam.

Szkoły policealne-opinie

21 lip 2016 - 13:09:23