Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

hej, jestem studentką 1 roku. Walczę z fobią społeczną i depresją smutas.gif . W pierwszym semestrze zaliczyłam wszystko bez problemu. Teraz jednak mam dużo więcej ćwiczeń... Jestem przerażona 2 przedmiotami na których notorycznie pytają i trzeba dużo się udzielać. Z powodu mojej fobii nie mogę sobie z tymi przedmiotami poradzic. Niedługo zaczynam terapie, narazie niestety nie jestem w stanie chodzic na te przedmioty. Najpierw myślałam o dziekance, ale nie chce stracic semestru. Postanowiłam nie chodzić na te dwa przedmioty, chcialam wziac warunek i odlozyc je za rok. Czy nie będę miała problemów? Czy dostane te warunki?

Może lepiej przedstaw prowadzącym zajęcia zaświadczenie lekarza o swoich dolegliwościach tak aby nie uwzględniał Cię podczas dyskusji bądź przenieś się na indywidualny tok nauczania?

tylko że to chodzi o 2 przedmioty, z resztą nie będę miała problemu.

Rozumiem, ale mimo wszystko, próbuj przełamywać lęk, a nuż się uda.

Cytat
humavitz
Może lepiej przedstaw prowadzącym zajęcia zaświadczenie lekarza o swoich dolegliwościach tak aby nie uwzględniał Cię podczas dyskusji bądź przenieś się na indywidualny tok nauczania?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-03-24 17:57 przez corkachaosu.

Cytat
erysiaczek890
tylko że to chodzi o 2 przedmioty, z resztą nie będę miała problemu.

Z doświadczenia znajomych wiem, że w przypadku chorób, prowadzący naprawdę idą na rękę, trzeba tylko to załatwić.

Z tego co wiem to na dziekance spokojnie można zaliczać przedmioty, dowiedz się jak to wygląda w praktyce.

Albo po prostu porozmawiaj z prowadzącymi - myślę, że nie powinni robić problemów, jeśli powiesz im o co chodzi.

Też tak miałam, wzięłam dziekankę i nie wróciłam, bo dalej się bałam. Weź zaświadczenie od lekarza. Kiedyś nadejdzie ten moment, w którym i tak będziesz musiała to zaliczyć, więc warunki i dziekanki są bez sensu.