Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 560
Ostrzeżenia: 2/5

Ludzie chodzą do szkoły po to, żeby ją zaliczyć, jak najmniejszym zachodem, a nie po kwalifikacje do pracy.

niezweryfikowana
Posty: 598
Ostrzeżenia: 3/5

Ale ja zawsze chodziłam po umiejętności i new nails mi je dawało. Zresztą, wydaje mi się, że jestem dobrym przykładem dla osób, które chcą coś osiągnąć. Przy odpowiednim zaangażowaniu, zawsze wiele można zdziałać. Trzeba tylko chcieć i ciężko na to pracować.

niezweryfikowana
Posty: 113
Ostrzeżenia: 6/5

Myślę, że kierunek warto jest wybrać zgodnie ze swoimi zainteresowaniami ale jednocześnie brać pod uwagę sytuację jaka jest obecnie na rynku ;)
Jak wiadomo niektórych specjalistów poszukują, niektórych mniej.
Sama mogę polecić kierunek na samym obecnie studiuję : grafika ze specjalizacją Grafika Wydawniczo reklamowa: http://www.wsnhid.pl/grafika-wydawniczo-reklamowa.html na Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Jestem bardzo zadowolona ponieważ już teraz wykonałam kilka swoich projektów, niektóre dobrze płatne ;)
Co najważniejsze zajęcia prowadzone są przez osoby związane z tą branżą tak wiec uczymy się wyłącznie praktycznych rzeczy.

Lepiej na jakies studia ekonomiczne.
Sama jestem na Finansach i Rachunkowosci i moge polecic

Cytat
czikenandzia
Cześć. W tym roku pisałam maturę. Wybieram się na studia, ale.. NIE WIEM JAKIE!
Jestem wszechstronnie uzdolniona i szczerze mówiąc mogłabym robić prawie wszystko.
Najbardziej jednak zastanawiam się nad ekonomią a oligofrenopedagogiką. Skąd taka rozbierzność? Ot bo interesuję się i tym i tym.
Jak sądzicie, jaki kierunek studiów jest najlepiej opłacalny z tych dwóch? Po którym szybciej znajdę jakąś pracę i nie będę zarabiać półtora tyś zł?
Czytałam wiele w internecie, ale opinie są różne. Chcę wiedzieć, który najlepszy byłby wybór z tych dwóch.
A może macie jakieś inne propozycje?