Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

SESJA:(

26 sty 2012 - 20:23:58

Cytat
malenka090
Cytat
Electrophile
Autorka studiuje kosmetologię na jakimś kwspz czy coś w tym stylu. :P


hmmm a to ciekawe:) napewno tam studiuję?:)

No tak by wynikało z Twoich wypowiedzi na forum, przynajmniej, że na taki kierunek się wybierałaś więc jakieś podstawy do tego wniosku są ;). Zresztą sama wiesz najlepiej co i gdzie studiujesz...chyba.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-01-26 20:26 przez Electrophile.

SESJA:(

26 sty 2012 - 20:26:16

nam mówili 3 tyg wcześniej , pierwszy rok był spoko teraz jestem na 2 i była masakra , strasznie dużo materiału ale sesja zaliczona za pierwszym podejściem :) jeśli jesteś już po kolokwiach i egzaminach to znaczy że masz już po sesji ......nie za późno sie obudziłaś????

SESJA:(

26 sty 2012 - 20:30:10

omg sorry dziewczyno ale na jakich Ty studiach jestes? albo na jakim swiecie zyjesz? :D bo troche mnie to rozsmieszylo... Sesja sie zaczyna a Ty nie znasz terminów egzaminów? profesorzy wam nie podali? nie macie starosty roku? nie wiesz, że istnieje coś takiego jak warunek- kiedy sie nie zaliczy egzaminu? No kurcze... Jesteś pewna, ze studiujesz?

SESJA:(

26 sty 2012 - 20:55:00

Cytat
kukficzek
Cytat
dariateress
Cytat
malenka090
Cytat
monic18
Cytat
malenka090
Cytat
monic18
Tak, tak też można. Ja nie mam żadnego ustnego. A tyle wolnego masz pewnie dlatego, że egzaminy były w terminie zerowym, czyli przed sesją. Skoro je zaliczyłaś to czas, który jest przeznaczony na sesję (2 tyg) masz wolny + tydzień ferii, czyli odpoczynek między sesją, a sesją poprawkową.

o co chodzi z sesją poprawkową? miałam poprawki które już zaliczyłam.

Nie, nie mogę już. Powiedz mi skąd ty się wzięłaś ? Studiujesz, a nie masz o tym bladego pojęcia !

Sesja poprawkowa jest dla osób, które zawaliły egzaminy w sesji normalnej. Ja piernicze :/