Obecnie rozmawiamy o:

Syfilis?

godzinę temu

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

hej,dziewczyny chce sie zapytac czy po kursie fryzjerskim mozna otworzyc swoj zaklad fryzjerski,czy otrzymuje sie czeladnika itp....chce zrobic taki kurs lecz w expresowym tempie,nie chodzi mnie o szkole fryzjerska.Moze na taki uczeszczałyscie i macie doswiadczenie w tym temacie.Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi i jakie koszta poniosłyscie.I czy zaklad fryzjerski jest opłacalny?czy wogóle warto sie w to pchac poniewaz w fryzjerstwie jestem zielona!
To pewnie zapytanie do fryzjerek



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-01-04 09:57 przez mercedes206.

niezweryfikowana
Posty: 190
Ostrzeżenia: 3/5

wiesz co myślę, że przede wszystkim ważne są nasze umiejętności. To, czy posiadamy ich dostecznie dużo, żeby otwierać swój salon. Ale też jeśli już się zdecyduejsz na otwarcie pamiętaj o tym, żeby podnosić swoje kawlifikacje, uczestniczyć w różnych kursach, jakbyś chciała się dowiedzieć czegoś więcej na temat kreatywnego strzyżenia to tu http://www.akademiastylizacji.pl/#/pl/training/def-women masz info na temat takiego kuru

pu kursie frzyerskim będziesz potrafiła co najwyżej umyć włosy. Aby zostać fryzerką trzeba zrobić czeladnika i bardzo dużo ćwiczyć.

niezweryfikowana
Posty: 1.028
Ostrzeżenia: 1/5

a poza tym do tego potrzebna jest smykałka. ja jestem przekonana, ze ilekolwiek bym nie cwiczyła i kursow przebyła, to na pewno dobrze bym nie obcięła, bo nie mam do tego ręki.

Ciężko znalejść jakikolwiek kurs fryzjerski a jak już się znajdzie to strasznie drogi.A wam powiem że w AP Edukacji w Olsztynie organizują kursy fryzjerskie jak i szkoły 2 letnie fryzjerskie mają dużą ilość zajęć praktycznych opłaca się zapisać