Obecnie rozmawiamy o:

dresy na ulice

gorący temat

Syfilis?

18 minut temu

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Technikum hotelarskie

18 paź 2010 - 16:31:25

Ja jestem teraz w 3 klasie technikum.Z egzaminu miałam 76 punktów , ale od ilu przyjmują zależy od szkoły.Jeśli chodzi o język to ja tez byłam kiepska z niemieckiego ,jak szłam do liceum a teraz mam tak dobrą nauczycielkę że mam 5 i byłam nawet ostatnio na miesięcznych praktykach w Niemczech w nagrodę za naukę;)
Co do przedmiotów to zmieniają się i w każdym roku masz coś innego(zależnie od programu nauczania).Ja mam i miałam takie przedmioty:OPWH-organizacje i prawo w hotelarstwie,OIH-organizacja informatyczna w hotelarstwie,EPWH-ekonomia i prawo w hotelarstwie,Rachunkowość,OBK-obsługa konsumenta itd...
Moim zdaniem opłaca się iść do takiej szkoły mimo że jest sporo nauki(ale tak już bywa w szkole średniej).Bardzo dużo nauczyłam się szczególnie na zajęciach praktycznych(umiem np robić pyszna kawę,nakrywać fajnie stoły)No i wiem przynajmniej że jak pójdę do restauracji to się nie zbłaźnie;p Teraz no będę robiła kurs barmański.Wiec dzięki tej szkole masz wiele możliwości.
Serdecznie polecam.
Pzdr;)

Technikum hotelarskie

18 paź 2010 - 17:27:42

Cytat
Hathor90
u mnie w miescie technikum hotelarskie to najgorsza szkola o najnizszym poziomie:(
niestety nie pomoge:(

U mnie też, więc to raczej standard.. Kiedyś technikum dawało zawód.. Teraz studia to podstawa, więc to tylko strata czasu, albo 'zawód' dla mniej zdolnych..

Technikum hotelarskie

18 paź 2010 - 17:30:49

Jestem po wyborze szkoły .I powiem Ci , że nie idź tam...
Nic po tym konkretnego nie masz, lepiej wybrać klasę turystyczną , gdzie możesz pracować w biurze porózy, rezydent itd.

Technikum hotelarskie

18 paź 2010 - 17:30:50