Obecnie rozmawiamy o:

złota łazienka

gorący temat

operacja oczu

30 minut temu

Zapalenie pęcherza

godzinę temu

transportery taśmowe

dzisiaj o 9:45

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 20
Ostrzeżenia: 2/5

SPEAK UP-OPINIE/opinie!

26 wrz 2016 - 10:45:06

Jestem studentką i nie podpisywałam żadnej umowy kredytowej. Dopiero zaczynam naukę, więc za wiele nie powiem o poziomie, ale rzeczywiście wszyscy w szkole wydają się bardzo kompetentni, i co też ważne, mili :)

niezweryfikowana
Posty: 219
Ostrzeżenia: 2/5

SPEAK UP-OPINIE/opinie!

08 paź 2016 - 09:58:19

mysle ze będziesz zadowoona z kursu, studenci to w ogóle mają tam fajnie bo często robią zniżki dla nich :), moja rada taka żeby chodzić na jak najwięcej activities clubs, mają dużo różnych i naprawdę warto chodzić

SPEAK UP-OPINIE/opinie!

27 paź 2016 - 14:51:24

Możecie mi powiedzieć jak to wygląda u nich z zajęciami online?? Czy wszystko można w ten sposób odrobić?? Chcę jakos pogodzić kurs ze studiami i pracą :) wierzę że mi się uda:D

niezweryfikowana
Posty: 219
Ostrzeżenia: 2/5

SPEAK UP-OPINIE/opinie!

23 lis 2016 - 14:56:46

większość rzeczy można zrobić online, ale też warto chodzić na activities clubs, jest ich naprawdę sporo i tutaj można sobie wybrać co bardizej interesuje, fajny jest klub filmowy i kulinarny, też jest jeden gdzie magluje się wymowę :) da się to pogodzić i z pracą i z nauką, bo godziny są dosyć elastyczne i zawsze też przez neta można coś zrobiź, jak jesteś studentką to też pewnie spory rabat dostaniesz

niezweryfikowana
Posty: 20
Ostrzeżenia: 2/5

SPEAK UP-OPINIE/opinie!

06 gru 2016 - 11:02:41

Z tymi rabatami to bardzo fajna sprawa! Studenci, wiadomo, w portfelu kokosów nie mają, a jednak znać angielski w stopniu lepszym niż podstawowy wypadałoby. Zapisuję się do speakup od stycznia i mam nadzieję, że wszystkie pozytywne opinie, które czytałam o szkole się sprawdzą :)

niezweryfikowana
Posty: 219
Ostrzeżenia: 2/5