Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Zmiana pracy, proszę o opinie

26 kwi 2012 - 23:07:11

Hej Wszystkim. Chciałabym poznać Wasze zdanie, opinie w pewnej sprawie.Otóż...jestem po studiach,obecnie pracuję w pewnej firmie, ( nie w zawodzie)w systemie 3-zmianowym (3 zmiany meczą ale daje rade:), nie jest źle, zarobki wiadomo zawsze chcialoby sie zarabiac wiecej ale na życie mi wystarcza i jeszcze odłożę:)są nadgodziny więc zawsze mozna cos dorobic:) i teraz...mam propozycję pracy w firmie windykacyjnej, jest tylko jedna zmiana, a zarobki...niższe (proponują 1600zł brutto). mam dylemat co zrobic, zmienic prace na gorzej płatną ale za to w normalnym trybie czy zostać przy tym co mam. Co byscie zrobiły na moim miejscu??

Zmiana pracy, proszę o opinie

26 kwi 2012 - 23:09:28

Ja bym została przy tym co masz, chyba, że jesteś już bardzo zmęczona.

Zmiana pracy, proszę o opinie

26 kwi 2012 - 23:10:09

Jeśli zarobki bardzo nie różniłyby się. To zmieniłabym pracę.
Ale jak miałabym bardzo odczuć to, że zarabiam mniej i miałabym głodować albo zapożyczać się, to zostałabym w starej pracy i szukała czegoś innego. Bo nie oszukujmy się, ale 1600 zł brutto, to coś ok 1000 zł netto, mało. Jak masz rodzinę, to bardzo mało :(



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-04-26 23:11 przez MrOwl.

Zmiana pracy, proszę o opinie

26 kwi 2012 - 23:10:19

A czy ta nowa praca jest pod Twój kierunek studiów?

Zmiana pracy, proszę o opinie

26 kwi 2012 - 23:11:37

a ja myślę, że wiele zależy od tego ile mniej byś zarabiała...
bo jeśli jest to kwestia 200zł to pewnie ja zdecydowałabym się na zmianę, ale jeśli jest to powiedzmy 500zł to już sprawa wygląda inaczej...

Zmiana pracy, proszę o opinie

26 kwi 2012 - 23:12:18