Obecnie rozmawiamy o:

Jaki fotelik samochodowy

2 minuty temu

zabawki dla chłopców

23 minut temu

Urlop w górach

godzinę temu

Domek w górach

godzinę temu

Rewelacyjne okna

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

PRACA NAUCZYCIEL przedszkola

06 kwi 2011 - 10:55:32

Witam Drogie Szafowiczki!

Poszukuję na szafie Nauczycieli Przedszkola, gdyż pragnę się dowiedzieć jak na dzień dzisiejszy wyglądają jego zarobki.
Dodam, że sama kształcę się w tym kierunku i od września 2011 roku rozpoczynam pracę, jako nauczyciel przedszkola z tytułem magistra. Będzie to mój pierwszy rok, czyli staż.


Proszę o wypowiadanie się, gdyż wiem, że w naszym zawodzie zarobki nie są wysokie, jednak wciąż walczą o podwyżki.


Dziękuję za wszelkie informacje:)

PRACA NAUCZYCIEL przedszkola

06 kwi 2011 - 11:04:26

Ja studiuję Pedagogikę Wczesnoszkolną i ostatnio dotarłam do informacji (podawała nam je nauczycielka) odnośnie zarobków. Są to zarobki podstawowe, brutto- mogą różnić się nieznacznie w poszczególnych placówkach. Podejrzewam, że podobne zarobki są w przedszkolach.

LICENCJATzły/b]
stażysta- 1794 zł
kontraktowy- 1838 zł
mianowany- 2077 zł
dyplomowany 2437 zł

MAGISTER
stażysta- 2039 zł
kontraktowy- 2099 zł
mianowany- 2384 zł
dyplomowany- 2799 zł

A tak na marginesie, to moja mama pracuje w przedszkolu (nie jest nauczycielem). Dyplomowane zarabiają około 2300 zł- 2500 zł

PRACA NAUCZYCIEL przedszkola

06 kwi 2011 - 11:09:25

Ja jestem na drugim roku Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Wychowania Przedszkolnego :-)

PRACA NAUCZYCIEL przedszkola

06 kwi 2011 - 11:17:16

Cytat
Hooney_M
Ja jestem na drugim roku Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Wychowania Przedszkolnego :-)
Ja też! ;)