Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Praca i student ?

30 lis 2009 - 21:24:54

Witam
Jestem studentka pedagogiki i w weekendy administracji chcialbym znalesc dorywcza prace .. dopiero dzis pomyslalam sobie ze chce sie kopnac w dupe raz a porzadnie !
Mam dosc zycia w swojej patologicznej rodzinie.. ktora ciagle na kazdym kroku mnie krytykuje!Chcialabym przejsc na swoje utrzymanie.. Chcialabym zaczac zarabiac ;/ Ile to ja bym rzeczy nie chciala..
Ale co moze biedny student ? Zastanawiam sie nad praca opiekunki .. myslicie ze mam jakies szanse? Czy ogolnie ktoras kobieta powierzylaby wlasne dziecko 20 letniej studentce ? Fakt Faktem zajmowalam sie dziecmi ale to w rodzinie . Świetne kochane i pełne ciepła , ale jak wiadomo to wszystko po rodzinie trudno zeby ktos obdarzyl Cie zaufaniem takim jak np. ciotka..
Nie mam badan wiec przy spozywce pracowac nie moge .. Do Hostessy chyba tez potrzeba badan jesli sie chce promowac zywnosc
Wiec zostala mi opiekunka , ale ukladanie srubek w OBI wieczorami na czym sie kompletnie nie znam..
Jak Wy sobie radzicie?
Znalezliscie jakas prace? Jak ? Nei ebde pytac czy bylo trudno bo podejrzewam ze tak..

Praca i student ?

01 gru 2009 - 00:21:56