Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 60
Ostrzeżenia: 5/5

Karta kredytowa w podrózy

04 maj 2015 - 10:17:36

Cześć. Planuję dwie wyciezki zagraniczne w tym roku. Chciałabym sobie założyć kartę kredytową jako zabezpieczenie ( różnie to może być jak same wiecie a jednak w razie kradzieży to jednak nie chciałabym zostać z niczym).

Jaki bank obecnie wydaje dobre karty kredytowe? Dodam,ze nie mam obecnie dochodu stałego bo jestem studentką. Czy to może przeszkadzać?

Karta kredytowa w podrózy

04 maj 2015 - 10:21:25

Jesteś pewna, że chodzi Ci o kartę KREDYTOWĄ? :)

niezweryfikowana
Posty: 32
Ostrzeżenia: 6/5

Karta kredytowa w podrózy

04 maj 2015 - 15:44:21

Chyba wszystkie banki wydają karty kredytowe, tylko nie we wszystkich się to opłaca. No i aby uzyskać kartę kredytową należy jednak spełnić jakieś kryteria dochodowe, mieć pozytywny BIK itd.
Zapytaj w Citi Handlowy. Z tego co wiem, to mają dobrą ofertę na kartę kredytową z dużymi limitami.

niezweryfikowana
Posty: 60
Ostrzeżenia: 5/5

Karta kredytowa w podrózy

05 maj 2015 - 09:36:57

Cytat
majka51
Jesteś pewna, że chodzi Ci o kartę KREDYTOWĄ? :)

Dokładnie tak ponieawż zwykła kartą nie można płacić za granicą na wakacjach :) NIe będę tam wydawała pieniędzy ale potrzebne jest mi zabezpieczenie finansowe. Na przykład sytuacja, w której jesteś okradziona.
Masz kartę kredytową to po prostu wybierasz z niej kasę i masz na resztę wakacji. Nie masz to wracasz za pożyczone pieniądze z ambasady ( tej opcji na pewno bym nie chciała).
Moonka a można sobie gdzieś te karty porównać?

Karta kredytowa w podrózy

05 maj 2015 - 09:44:07

aby otrzymać karte kredytową musisz mieć stały dochód ,bez tego żaden bank nie da ci karty kredytowej.to jest praktycznie to samo jakbys brała pożyczke.

Karta kredytowa w podrózy

05 maj 2015 - 10:21:12

Cytat
kemka
Cytat
majka51
Jesteś pewna, że chodzi Ci o kartę KREDYTOWĄ? :)