Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Wycieczki Groupon

04 maj 2011 - 22:12:57

Hejj :) zapewne wszystkie wieciee co to groupon i pewnie nie jedna z was juz z niego korzystala. Bardzo ciekawia mnie wycieczki, np. Teraz jest do mielna za 299 zl dla dwoch osob! Czy ktoras z was byla juz nna wycieczkach z grupona,grupera, sweetdeal'a badz jeszcze innej stronki? Polecacie, odradzacie?

Wycieczki Groupon

04 maj 2011 - 22:15:57

Ja nie, ale chętnie się dowiem, bo chyba się w końcu skuszę, czasem świetne mają te oferty... :)

Wycieczki Groupon

04 maj 2011 - 22:16:07

nie mam doświadczenia z tą stronką, ale jakośbym nie skorzystała.. nie chce mi sięwierzyć w uczciwośćtego portalu i rzeczy które reklamuje :)

Wycieczki Groupon

04 maj 2011 - 22:18:15

z wycieczek nie korzystalam, ale z masazy, paznokci, itp - takich rzeczy dla ciala - tak, i jestem bardzo zadowolona

Wycieczki Groupon

04 maj 2011 - 22:18:51

Co jest? Nikt nie skorzystal ?

Wycieczki Groupon

04 maj 2011 - 22:19:54

Są czasem okazje uczciwe i naprawdę bardzo atrakcyjne, należy DOKŁADNIE przeczytać co jest w nich zagwarantowane, nie należy się spieszyć w ich wykupie, bo często są knyfy na końcu wpisane gdzie ludzie zazwyczaj już tego nie doczytują....

Wycieczki Groupon

04 maj 2011 - 22:19:58

Ja ostatnio skorzystałam tam z bonu na Sushi.. tzn tak skorzystałam, że go nie wykorzystałam go promocja do 13 maja a jak zadzwoniliśmy to się okazało, że praktycznie wszystkie terminy są pozajmowane zostały jedynie jakieś beznadziejne w środku tygodnia o 13 a to w całkiem innym mieście.. tak że radziła bym się najpierw dowiedzieć w tym hotelu jak jest z miejscami bo ostatnio jak też na gruponie patrzyłam to pisało, że oferta albo na początku czerwca albo we wrześniu..

Wycieczki Groupon

04 maj 2011 - 22:20:55