Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Posty: 475
Ostrzeżenia: 1/5

witam. mam pytanie. ile kg mozna zabrac do samolotu? wiem ze chyba 15 kg w walizce i 10 kg bagazu podrecznego. moge zabrac ze soba jakies masci, farby do wlosow? prosze o porade..

jezeli byl juz taki watek to przepraszam i jezeli go wstawilam do zlej kategorii to prosze o przeniesienie go do odpowiedniej. dziekuje :)

kilogramy sa uzaleznione od lini, ja kiedys lecialam to mozna bylo tak jka ty piszesz, nastepnym razem bylo troszke inaczej, najlepiej zadzwon na lotnisko i tam spytaj dokladnie

wszelkie plyny tylko do 50ml
zadnych ostrych narzedzi,nasion i mies
a co do kg to zalezy od odleglosci a co za tym idzie samego samolotu.. no do usa 32kg i na dystanse ponad 2 tys, km chyba rowniez.
bagaz podreczny musi sie przede wszystkim miescic gabarytowo w ustalonych ramach,na wage przymyka sie oko a nawet nie sprawdza

płyny do podręcznego z tego co pamietam do 100 ml, ale do walizki ile wlezie :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2009-11-30 12:55 przez kasia_tkocz.

To zalezy jakimi liniami lecisz.

Do waliski bierzesz ile wlezie i co chcesz oczywiście oprócz koki bomby i tego typu rzeczy myślę ze do 20kg spoko,bagaż podręczny zero noży pilniczków,płyny tak ok 100ml,mozesz wziąć leki w sumie nie ma wielkich zakazów

Cytat
Diva1983
Do waliski bierzesz ile wlezie i co chcesz oczywiście oprócz koki bomby i tego typu rzeczy myślę ze do 20kg spoko,bagaż podręczny zero noży pilniczków,płyny tak ok 100ml,mozesz wziąć leki w sumie nie ma wielkich zakazów

Walizki-przepraszam za szybko pisałam;-)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2009-11-30 12:58 przez Diva1983.

zweryfikowana
Posty: 475
Ostrzeżenia: 1/5

a co z farbami do wlosow i np. mascia na opryszke? mam mamie zawiesc i nie wiem czy bede mogla to zabrac :/

Z tego co mi wiadomo to zalezy od lini lotniczych. Najlepiej przedzwonic na lotnisko.
A jezeli lecisz na jakas wycieczke to napewno na umowie masz napisane :)
ja jednego roku moglam zabrac chyba ok.25kg a do podrecznego 5kg a nastepnego lata juz chyba tylko 20kg i 5kg podrecznego.
Masci itd mozesz zabrac ale lepiej włóz do torby duzej :)

Ja jak pierwszy raz lecialam powkladalam sobie do podrecznego antyprespirant, perfum itd i w tym pospiechu zapomnialam przelozyc do duzej torby ;/ i dupa przy kontroli musialam wywalic ;/;/ do kosza ;/ wrrr ... ale mnie to zdenerwowalo ;p heheh ;p

Easy jet - 20kg na sztuke bagażu podróżnego, podręczny ile dasz radę ale musi mieścic sie do skrzyneczki, która stoi przed wejściem. Odnośnie maści spoko możesz wziąc ale nie w podręcznym, to samo odnośnie farb, kosmetyki , wszystko musi byc w tym, który oddajesz na odprawie bagażowej. Wolno miec ze sobą w podręcznym 100ml płynów. Pilniczki i inne takie out do bagażu głównego. żadnych sprayów.

Cytat
kitkas
a co z farbami do wlosow i np. mascia na opryszke? mam mamie zawiesc i nie wiem czy bede mogla to zabrac :/

Takie rzeczy mozesz miec w bagazu normalnym nie podrecznym.

zweryfikowana
Posty: 475
Ostrzeżenia: 1/5

super. dzieki :)

ja mam w lutym lot do Paryża liniami Wizzair, nie kupiłam bagażu normalnego wyszłam z założenia, ze podręczny mi wystarczy ale teraz mnie trochę wystraszyłyscie.. naprawdę nie mogę przewozić kosmetyków w torbie podręcznej? w umowie mam napisane, ze bagaz moze miec do10kg i o zabronieniu kosmetyków nic nie piszą..

kiedyś miałam w podręcznym płyn do soczewek i kazali mi wyjąć. Jak się obuntowałam, że muszę mieć to praktycznie w ręku, bo jest dla mnie niezbędne to pan na lotnisku kazał mi go spróbować, tzn. popić trochę na dowód, że to faktycznie jest sól fizjo

napewno nic otwartego w torebce tzn. krem do rąk odpada perfum tez nic otwartego niemoze byc w torebce jedynie orginalnie zamkniete.

zweryfikowana
Posty: 453
Ostrzeżenia: 2/5

Do walizki możesz zabrać do 15kg jeśli jedziesz poza UE i 20kg w Unii,
w podręcznym do 5 kg bez przedmiotów ostrych typu pilniczek, nożyczki itp oraz bez napojów, perfum powyżej 100ml [ zostanie to zabrane na przejściu] picie możesz zakupić na strefie ;)
Pozdrawiam

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

LAST MINUTE