Obecnie rozmawiamy o:

Sklep internetowy

15 minut temu

Biznes

19 minut temu

tabernakula sklep

38 minut temu

zakupy internetowe

godzinę temu

Budowa domu

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Cięte RIPOSTY :)

29 cze 2009 - 18:28:12

Dziewczyny zastanawiam się jakie znacie trafne i cięte riposty, mówię tu o sytu. gdzie facet jest nie miły lub chamski lub nieprzyjaciółka coś na nas gada;p....ja sama się zastanawiam co odpisać facetowi który na nk napisał mi że nice fotki po czym po paru min dostałam od niego wiadomość "w sumie, ruchałbym cie:)"...no po prostu śmiech na sali. macie jakiś pomysł ;>??...i podawajcie swoje niezawodne lub zasłyszane odzywki:)

ON: Jestem fotografem. Szukałem takiej twarzy, jak twoja.
ONA: Jestem chirurgiem plastycznym. Szukałam takiej twarzy, jak twoja.

ON: Cześć! My się znamy! Byliśmy raz czy dwa na randce...
ONA: To musiało być raz - nigdy nie popełniam dwa razy tego samego błędu.

ON: Myślę, że mógłbym cię uszczęśliwić.
ONA: A co? Wychodzisz?

ON: Co byś powiedziała, gdybym poprosił cię o rękę?
ONA: Nic. Nie umiem równocześnie mówić i śmiać się.

ON: Czy mógłbym dostać twój numer telefonu?
ONA: Czemu? Nie masz własnego?

ON: Nie sądzisz, że to przeznaczenie zetknęło nas ze sobą?
ONA: Nie, to był zwykły pech!

ON: Gdzie byłaś przez całe moje życie?
ONA: Chowałam się przed tobą.

ON: Czy my się już gdzieś nie widzieliśmy?
ONA: Tak, dlatego już tam nie chodzę...

ON: Czy to miejsce jest wolne?
ONA: Tak, a jeśli usiądziesz, to też będzie!

ON: Dla ciebie poszedłbym na koniec świata!
ONA: A zostałbyś tam?

ON: Gdybym zobaczył cię nagą - pewnie umarłbym ze szczęścia...
ONA: Gdybym zobaczyła cię nago - umarłabym ze śmiechu.

Cięte RIPOSTY :)

29 cze 2009 - 18:31:09

ha ha ha ;];];]

Cięte RIPOSTY :)

29 cze 2009 - 18:32:54

dobre trzeba zapamietać :)

Cięte RIPOSTY :)

29 cze 2009 - 18:34:26