Obecnie rozmawiamy o:

Angielski

gorący temat

Otwarcie własnego biznesu

dzisiaj o 18:57

transport i spedycja

dzisiaj o 15:01

Gastroskopia

dzisiaj o 13:10

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Aliexpress kupowanie

08 sty 2016 - 11:13:36

Dziewczyny jestem tu nowa, liczę na waszą pomoc :)
Chciałabym zamówić kilka rzeczy na aliexpress, widzę że teraz wszyscy wokół zachwycają się ubraniami i dodatkami kupowanymi właśnie tam. Niestety jestem totalnie zielona, nie mam pojęcia jak się zabrać za kupowanie na aliexpress. Pomożecie? Na co zwracać uwagę, itd?
Z góry dzięki! :)

Aliexpress kupowanie

09 sty 2016 - 11:06:44

@maartusiakk sporo filmików z poradami jest na youtube ;)

Aliexpress kupowanie

09 sty 2016 - 11:19:01

tak jak za kupowanie na allegro. wkładasz do koszyka i płacisz.


niezweryfikowana
Posty: 39
Ostrzeżenia: 7/5

Aliexpress kupowanie

11 sty 2016 - 11:05:30

bo poważnie jakość ciuszków jest na prawdę dobra, ja też tam zamawiam. Fajny jest też wish nie musisz mieć konta paypal.

Aliexpress kupowanie

13 sty 2016 - 11:52:54

dziękuję dziewczyny za porady! :)

Aliexpress kupowanie

13 sty 2016 - 11:57:39

Cytat
princessSofia
bo poważnie jakość ciuszków jest na prawdę dobra, ja też tam zamawiam. Fajny jest też wish nie musisz mieć konta paypal.
Na ali nie trzeba mieć PayPal ;) Jest opcja zapłaty przez przelewy24, z czego zawsze korzystam.
Przed zakupem warto prześledzić feedbacki - często ludzie wrzucają tam rzeczywiste zdjęcia przedmiotów.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-01-13 11:58 przez Onyksowa.

Aliexpress kupowanie

03 lut 2016 - 13:00:51