Obecnie rozmawiamy o:

hurtownia elektryczna

gorący temat

szkoła nauki jazdy

godzinę temu

Angielski

dzisiaj o 19:33

Otwarcie własnego biznesu

dzisiaj o 18:57

transport i spedycja

dzisiaj o 15:01

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Ciekawe książki - co polecacie?

01 gru 2015 - 19:24:25

Dziewczyna o siedmiu imionach :)

Ciekawe książki - co polecacie?

01 gru 2015 - 20:01:52

Witaj :) Jeśli chodzi o kryminały, to wszystkie Lisy Gardner, Charlotte Link, Nele Neuhaus (szczególnie "Śnieżka musi umrzeć";),Katarzyny Puzyńskiej i oczywiście Zygmunta Miłoszewskiego("Ziarno prawdy", "Gniew";). Z obyczajówek polecam, jeśli lubisz takie książki oczywiście, "Arabska żona", "Arabska córka", "Arabska księżniczka" i "Arabska krew" - świetnie się je czyta, a w bibliotece, w której pracuję non-stop są na nią rezerwacje od kilku lat. Na powyższe kryminały również.
Teraz jest dużo fajnych książek polskich autorów np. Joanny Jax "Dziedzictwo von Becków". Mogę tak w nieskończoność... :)

Pozdrawiam!
Monika

Ciekawe książki - co polecacie?

01 gru 2015 - 21:49:12

Cytat
8miki8
Mój mąż czyta kryminał saga Camilla Läckberg , jest kilka części, mówi,że bardzo wciągające, 1 część przeczytał wieczorami w tydzień :)

Zgadzam sie! Przeczytalam wszystkie czesci mega wciagajace. Pierwsza to "ksiezniczka z lodu".Goraco polecam!

niezweryfikowana
Posty: 83
Ostrzeżenia: 7/5

Ciekawe książki - co polecacie?

02 gru 2015 - 21:28:51

Moją ulubioną książka ostatnich tygodni jest "Droga Królów" Brandona Sandersona. Hipnotyczna dla miłośników dobrej fantasy

niezweryfikowana
Posty: 18
Ostrzeżenia: 5/5

Ciekawe książki - co polecacie?

30 gru 2015 - 21:18:41

Polecam wszystkie książki Stephena Kinga, jeśli ktoś lubi takie klimaty ;)
Wczoraj wróciłam z matrasa z nowym nabytkiem jego autorstwa "Pan Mercedes", jest to jego debiut w gatunku kryminał detektywistyczny.

Ciekawe książki - co polecacie?

08 sty 2016 - 10:53:35