Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

3 metry nad niebem !!!

28 sie 2012 - 16:36:16

Zazwyczaj książki są lepsze od filmu, ale jak obejrzałam film to za diabla nie mogę strawić książki. Pewnie dlatego, że mam przed oczami boskiego Hugo :D Nie wiem co ten film w sobie ma, nie wiem. Wydaje się zwykłym romansidłem dla nastolatek, a ja stara baba nie mogłam przestać o nim myśleć z tydzień. Może dlatego, że też chciałabym przeżyć coś takiego szalonego? Druga część o wiele gorsza. Jest już w necie.

I dlaczego Hugo mi się podoba, skoro to zupełnie nie mój typ faceta? W ogóle nie podobają mi się Hiszpanie. Ale to chyba ten jego uśmiech tak działa.

Nuta z filmu, można po tych urywkach się zorientować o co w filmie biega:



3 metry nad niebem !!!

28 sie 2012 - 16:42:00

Beznadziejny jest ten film. Nudna opowiastka o chłoptasiu- brutalu, który zakochuje się w dziewczynie z elit i pod jej wpływem zmienia się w czułego, kochającego faceta a na koniec i tak leje ją po twarzy. Przysnęłam na tym, nic ciekawego się tam nie dzieje.

3 metry nad niebem !!!

28 sie 2012 - 16:44:12

druga część juz jest, juz oglądałam

3 metry nad niebem !!!

28 sie 2012 - 16:44:39

Cytat
AgataBatycka
Zazwyczaj książki są lepsze od filmu, ale jak obejrzałam film to za diabla nie mogę strawić książki. Pewnie dlatego, że mam przed oczami boskiego Hugo :D Nie wiem co ten film w sobie ma, nie wiem. Wydaje się zwykłym romansidłem dla nastolatek, a ja stara baba nie mogłam przestać o nim myśleć z tydzień. Może dlatego, że też chciałabym przeżyć coś takiego szalonego? Druga część o wiele gorsza. Jest już w necie.

I dlaczego Hugo mi się podoba, skoro to zupełnie nie mój typ faceta? W ogóle nie podobają mi się Hiszpanie. Ale to chyba ten jego uśmiech tak działa.

Nuta z filmu, można po tych urywkach się zorientować o co w filmie biega:



mam tak samo jak ty , po pierwszej czesci od razu szukałam drugiej , ciagle mysle o tym filmie , chiciaz zdaje sobie sprawde ze jest to raczej romansidło dla nastolatek ale ma cos w sobie , no i ten aktor..:)

3 metry nad niebem !!!

28 sie 2012 - 16:45:59

jak nie chcecie się rozczarować to nie oglądajcie drugiej części

3 metry nad niebem !!!

28 sie 2012 - 16:46:28

moze sie schowac... GREASE i DIRTY DANCING - to jest klasyka!

3 metry nad niebem !!!

28 sie 2012 - 16:46:43

Może tak mam, bo jaram się motorami :D Bo gdyby ten koleś jeździł jakąś wypaśną bryką, to już by mi się ten film nie podobał.

A Dirty Dancing nigdy mnie nie jarał. Postanowiłam go w zeszłym roku obejrzeć po ochach i achach mojej współlokatorki i bardzo cierpiałam. Nie wytrwałam nawet do połowy.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-08-28 16:49 przez AgataBatycka.

3 metry nad niebem !!!

28 sie 2012 - 16:49:00

http:// www.ekino.tv/film,Tylko-Ciebie-chce-Tengo-ganas-de-ti-2012-Napisy-PL,28833.html?ref=fpp (przed www usunąć spację) Ta wersja fajna bo ci sami aktorzy. Miłego oglądania :)

3 metry nad niebem !!!

07 wrz 2012 - 20:03:36

Cytat
keyy
Beznadziejny jest ten film. Nudna opowiastka o chłoptasiu- brutalu, który zakochuje się w dziewczynie z elit i pod jej wpływem zmienia się w czułego, kochającego faceta a na koniec i tak leje ją po twarzy. Przysnęłam na tym, nic ciekawego się tam nie dzieje.

Widzę, że nie tylko mnie on znudził do granic możliwości.

zweryfikowana
Posty: 442
Ostrzeżenia: 1/5

3 metry nad niebem !!!

31 gru 2012 - 15:25:54

Mówcie co chcecie, ale dla mnie to film wszechczasów i również chodzę po nim jak zaczarowana...
Piękna historia... Chciałoby się coś takiego kiedyś w życiu przeżyć...:)

3 metry nad niebem !!!

26 sty 2014 - 17:52:20

co wiecie na temat 3 części ? ;D

Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

górnik zbarze